Wednesday, April 29, 2009

ıslak köpek futbol bloğu oldum ben de


* futbol bloglarını okuyorum hergun en az 1 saat, fakat taktiksel dehadan veya bu sporun guzelliklerinden anlamak için futbolu çokta takip etmeye gerek yok seven herkesin rahatlıkla konuşabildiği bir konu futbol onun için bu kadar yaygın
* amma futbol dehasının anlaşılabilmesiyle ilgili bir olayı bugün bloga yazmassam olmayacaktı
* dün akşam babanem dizi izlerken reklam arasında chelski vs barcelonayı açtım. babanem bile ki futbol izlemez sarılı takım ne kadar güzel dağılıyor sahaya yagmur damlası gibi dedi. ağzım tam açık kalıyordu ki bu seferde dediki bu bordo maviler barcelona mı yuh dedim ancak chelskinin teknik direktoru ki kendisi deha olarak geciyor. artık benim nazarımda da bir deha bir babaanne bile sahaya futbolcuların boyle yayılmasını takdir ediyor.
* daha komiği babanem barcelonalı futbolculara acıdı bodur buldu onları
* ama hakkaten frodo gillerle ork ların maçı gibi bakarsanız yandaki resime
* bende diyemedim ki babaneme barcelona harcar bunları hakkaten chelski sahaya yagmur damlası gibi yayılmıştı
* bilen bilir thierry henry 'i ne çok sevdiğimi adamın topa bakışına baksana nasıl mutlu bir de bu şampiyonlar ligi yarı finali tabii ki bu adam iyi futbolcu olur adam topa aşık resmen baksana
*birde herifin sevindirik hali roniye benziyor kafasının arkasıda emer e
* sokak ta yürüyorum ankara da karşı tarafta bir kadın gördüm bacağını tutuyor
o tarafa doğru giderken polis arabasının yanından geçtim bir tane camları açıktı içerdeki polisler gülüyordu. ısırdı ısırdı diye alla alla dedim . kadının yanına yakalşınca anladım ki kopek ısırmış kadını geçmiş olsun bir şey var mı falan diyordum . köpek gene geldi koşarak hırlayarak bende araya girdim kafadan da kuruyorum agzına atarım tekmeyi taşı basarım falan diye ama tipi o kadar komikki kopegin yagmurda ıslanmış. neyse araya girdim diyaframımı doldurdum bagıracam dikleşince ben bu vucud dilimden anladı kactı. sonra kadınla biraz yurumeye başladık bu gene geldi köpeğe baktım gene göhsümü kabartttım gene kaçtı. kadının dediğine gore direkt ısırmış ne havlamış ne hırlamış zaten kanatacak kadar da ısırmamış ama çizmiş
* oradan uzaklasınca dedimki siz doktora ne olur ne olmaz gidin dedim
* polislerinden arabadan gülerek izlemesini kınadım
* sonra eve gidince gördümki tv de istanbul da da sarı bandın arkasında cocuk ölmüş
* polis ona da gülüyordur dedim
* o operasyon başarısız oldu ya polisler hırslanmıştır taksime çıkmamak gerek bu sene
çünkü hınçlarını orada alacaklar geçen seneki gibi
* ben emniyet müdürüme inanıyorum diyecek sonra bazıları da
* tayyip bey acaba hangi kanalda izliyor haberleri çok merak ediyorum
* o da ben gibi bu gece maç izlesin bari arsenal man u

1 comment:

gulsen said...

kahraman aşkım benim, heroik adam seni :))

o diil de ne güzel erkek arkadaşım futbol sevmio diye göğsümü gere gere konuşuodum. Bigün bi baktım adam hergün futboldan bahseder olmuş, allahım nedir bu başıma gelen...