Thursday, April 30, 2009

SANIRIM GELMEYECEK


------SANIRIM GELMEYECEK------

Cep telefonum sağda, bir fincan kahve solda
Sevgilimin hayali karşımda, kendisi galiba yolda.
Telefonum sessiz, arayan yok, ışığı sönük
Buz gibi kahvemin üstü hala köpük köpük.

Oturuyorum yuvarlak bir masada tek
Kahve bitmeden bekleyişim bitecek.
Garson! Bir sandalye daha çek,
Sevdiğim kadın ha geldi ha gelecek.

Beynim akmış dilime, dilim lal
Dilim damlar elime, sanırsın bal
Sevdiğimi yazmak isterken yıldızlarla göklere,
Yazıyorum kalemle önümdeki peçeteye.

Uçağımı bekliyorum buralardan gidecek,
Garson! Nerde kaldı bizim peynirli kek.
Sevdiğim kadın ha geldi ha gelecek.

Kalkmasına üç saat varken uçağın,
Hayalini kuruyorum tekrar döneceğim anın.
Kahvem bitti, bekleyiş bitmez.
Bir peçete bu şiire yetmez.

Garson! Peçete getir bana,
Şiirimi bitiremedim daha.
Toplama boşları dursun biraz,
Ver ulan peçeteleri! Adisyona yaz.

Şiirimi bitirirsem dururum ancak,
Bu şiiri sevdiğim kadın okuyacak.
Kısıtlı imkanlarıyla sınırsız duygularımın,
Sinir krizleriyle, bu bekleyişim ha geçti ha geçecek.

YAZAN: Selim Sel


No comments: