Monday, April 27, 2009

The Hyde Tube


istanbul dayken film festivallerine gitmeye çalırıdım ama
if film festivaline deil
ne kadar sacma sapan film festivali varsa onlara
animasyon filmleri festivali,kısa film festivali,yok efendim italyan filmleri festivali yok japon filmleri festiavali hepsinde veya bir çoğunda da gördümki salonlar yetmiyor herzaman birileri merdivenlerde oturma pahasına bu aktivitelere katılıyor
kaldı ki
if film festivaline bilet bulmak ne mumukun bir nevi dostalr grosun mantıgıyla insanların saldırarak aldıgı biletler
bitiyor
hep derdim ki ulan bu kadar ilgi var yayın dhaa cok salona ama o zaman ilgi bir anda duser cunku dostlar goremes seni beklerken sırada de mi lan sen yok musun entel
neyse gene dusunurdum o kara yutub var artık yok ha keza hala yok
neyse
yapın festivalinizi online evimisden izleyelim
iş yerimisden izleyelim
ha yok gene olmuyor
dostlar gene goremeyecek bizi
ama olsun hemen yazarsın facebookuna ben şuan şunu şunu izliyom gene gorur dostlar
neyse
gavur bizim gibi dusunmuo dost gormus gormemeiş dert dil demiş yapmış online kısa film festivali daha bir tanesini izledim ama herkese tavsiye ederim sitede cok guzel bence tıkla izle harika

4 comments:

Bugra said...

ben bi tanesini izledim az once cok guzeldi =)
ayrıca cannes film festivaline gitseek =)

Emir Bey said...

http://www.cultureunplugged.com/festival/sitemap.php

bir de buna bakın hele

ceren said...

http://www.schhh.eu/shortfilms/ gibin, ya da bu hyde gibin..

fijibaha said...

bugra: izle tabii halka hizmet bu yaptıgımız

emir bey: ben de senin yolladıgını izledim ama o cok cagrafi olarak dar bir alana kısılmış bir festival
dikkat edersen hep bir asya filmleri ama dikkate deger
açlık hakkında vardı çok populist bir tavır olsa da
aclık hakkında o filmi izledikten sonra arastırma yaptım biraz en azından hala kor gozume parmagım seyler insanları dusunduruyor.
neyse

ceren:eheheh
onları izlediydim bile ben
schhh olayı da super her filmde var dikkat edersen yaaaaaaa