Monday, July 9, 2007

ESRARENGİZ ÜÇLÜ


Yıl:2007 haziran-temmuz
Yer:Türkiye
*Hayko Cepkin övgüler alan ilk albümünden sonra yeni albümü Tanışma Bitti ' yi yayınladı.
*Başarılı popçumuz Hande Yener Ben Nasıl Delirdim? Albümünü yayınladı.
*Marilyn Manson Radar live 07 için ülkemize geldi.
Peki neydi bu üç şarkıcının ortak yönü?
Hayko Cepkin bir Marilyn Manson hayranı.Giyinişleri,sahne makyajları bile aynı.Ki bunu Hayko Cepkin her fırsatta belirtiyor.Herhangi bir gocunması yok.
Bu dosyanın kilit ismi Hande Yener.
Hande yener Romio romio adlı son vidyo klibinde elinde -grup destan- orguyla neden Hayko Cepkin hareketleri sergiliyor?Aynı figürler aynı karaografi.
Peki neden Marilyn Manson bu üçlünün içinde?
Sadece Hayko Cepkin ona hayran diye mi?
HAYIR
En alttaki fotorafı bi daha inceleyin
VE GÖRÜN
HANDE YENER ve MARİLYN MANSON(brian hugh warner) AYNI İNSAN
*Hande ve Marilyn aynı kişi
*Hayko Marilyn hayranı
*Hande Hayko hareketleri yapıyor
not:benden haber alamazsanız bilin ki bu sırrı çözdüğümden dolayıdır.(uheuhe)

15 comments:

deryik said...

hmmm evet sanırım bi haftalık kahkahamı attım :D çok başarılı yerinde tespitler bunlar :P

cheshirecatunderthebed said...

emir gibi gülesim var ahuhdazadzauzauzaduadh
:D

Emir Bey said...

emir vururlar seni emir aman deyeyim !

Anonymous said...

Hayko Marilyn hayranı
Hande ve Marilyn aynı kişi

---> Hayko bir Hande Yener hayranıdır.

ayrıca

Hayko Hande Yener hayranı
ve
Marilyn Hande gibi giyiniyor
ise
Marilyn Hayko olmak istiyor.

fijibaha said...

bir de emir
gogol bordello nun bıyıklısı avrupa yakasında makbulenin sevgilisini mı oynuyor nedir emer

Emir said...

Deryik:Sizden bunları duymak burnumu baya bi kaldırdı.Çok saolun

cheshirecatunderthebed:Gülün kendinizi tutmayın.

Emirbey:Emircim ben bu yola baş koydum bişeyleri değiştirmek için ölümü goze almak gerekebiliyor

Buket:Kafam karıştı.Ama dediğiniz doğru olabilir

Fijibaha:o o zaten

Anglachel said...

AHEUAHEUAEHAUEHAUHAUEAHEUAEHAUEHU

Erinc said...

Güldüm çok, başarılı tespitler hakikaten Emir'cim..

errorita said...

:D töbe de şimşek geliyo :)

Emir said...

Anglachel:Saolun lordum

Erinç:Bu tespitte sizin de katkınız var şöyle ki:klipteki çocuğun komik hareketini anlatmasanız ben dikkatli izlemez bu tespiti yapamazdım ki bu çocuğun hareketine değincez ilerde.

errorita:Töbe töbe töbe

Bahar said...

auaheueheuheuh ilahi emir :D

Nakhar said...

Marilyn Tarzı eskidirvirgül
Hayko tarzındanüç nokta
Hayko Hareketleri eskidirvirgül
Hande Yener Hareketlerindenüç nokta
Ve Hande Yener'in son albümü eşittir Hayko artı Marilyn...

bu Camiada herkes birbirinden etkilenebilir... :)

Unknown said...

süper olmuş hehe=)

Anonymous said...

süper tespit ya ilk gördüğümde baya güldüm ama resimlerle fln süper açıklamışsın ;)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.