Tuesday, June 5, 2007

DANDADADAN


album cıktıgından beri emer sayesinde dinleyerek gun gectikce hasta oldugumuz grubu canlı olarak da izlemeyi aylardır istiyorduk. ya emerin ya benim hep bir işi olmuştu. ta ki bu hafta sonuna kadar.

çok dolu bir müzik yapmaları vokalin bir tarzı ve saksağan çalmaktan heralde çok kuvvetli çiğerleri olması bu gruba beni hasta etti. altında ciddi guzel gurultu yapan grubun bu gurultusu beni hiç rahatsız etmemekte saaatlerce dinleyebilmekteyim. ben bunu muzikten anlayamama ragmen saksofonun yukselttiği muziğin altına rahatca doldurabilmelerinden geldiğini düşündüm. melodik eğlenceli kuvvetli bir müzik.



bir de bu aralar nasıl bu kadar kötü şarkı yapılır dersi veren
sezen aksu'nun sevenler yanlış anlamasın ama komple tikiyiz
adlı şarkısından rahatsız olmaktayım.

daha aylar once tek başına mono da otururken gordugum ve yazık lan yanlız dediğim burak kut a da kızmaktayım.oysa ki yaşandı bitti saygısızca vardı eskiden ki emer çok gusel soyler.

11 comments:

Dilara said...

eğer dandadadan keyif verdiyse, enstrüman sevdanız varsa, dandadadan solistinin saksafoncu olduğu ve geçmişte nice güzel işler yaptığı tamburada grubunu öneririrm. 7 şarkılık bi albümleri vardır. özlem adlı ingiliz aksanlı bi solistleri vardır. bilginizie *)

Anonymous said...

bu miki etrafa işiyo, dikkatli olun :D

Emir said...

bu miki çok güzel olmuş tebrik ederim
miki de komik isim ha.
dandadadan türkiyeyi aşan bir müzik yapıyor.Allah yardımcıları olsun.

Emir Bey said...

zın zın
asırladır yalnızım
zın zın
jatalı zöşter banaaağ

fijibaha said...

lavender:tamburada hakkında malumatımız vardı ve de rockncoke 2005 de canlı da izlemişliğimiz de vardı. ama yine de tekrar hatırımıza getirdiğiniz için teşşekkurler.hemen indirtcem sarkılarını.

eysean: bu miki her yere işe se de google da burak kut imajı arandıgında bu imaj çıkması için elimden geleni yapacam herkesin evine işetcem bunu ben yardımlarınız bekliorum....

emer: miki için beni deil bu fikri aklıma getiren burak abine teşşekur et, ayyrıca bayaa da benzio adam cizgi film karakterine

emirbey: bence bu şarkının da ustune eğilmelisiniz..

batu said...

efendim o degil de ben yan taraftaki emir bey'in marifetli burnuna ve boyun hareketine dikkat cekmek istiyorum.

hipnoz olmus gibiyim, alamıyorum gozlerimi o hareketten...

Emir said...

batubey:emirbey 1 numaradır

cheshirecatunderthebed said...

büyük emire sesleniyorum. saçların hep marifetli boyun hareketini yaparkenki gibi olsun

Bahar said...

o zmn emer bi yaşandı btii saygısızca söleyip buraya koysun hadi ben mrk ettim şimdi

Tugc said...

ben bayıldım bu dandadadana. birkaç şarkıyı dinlemiştim de.

burak kut a gelince..sinirimi bozuyor!

Anonymous said...

eski burak kuRt'u istiorum...