Thursday, June 28, 2007

Bılogır Blogır Leydiler,Çeri Çeri Sevdiler


Yaz geldi meyveler sebzeler...
Manavlarda hakim bir Tutifrutti(ahhh çok severdik korkardık bir kült o aslında) kokusu.
Dolaşırken camiada gözüme çarptı (-ayci-sayesinde)Kızlarımız ne de çok severmiş vişneyi,kirazı.

Bu meyveler Küpe yapılabilmesi sayesinde insan dişilerinin içgüdüsel hayranlığını kazanmıştır.Küçükken annesinin ayakkabısını giyen kız küpe şeklindeki meyveyi görünce çıldırır.Sempatiyle yaklaşır. Sempatik meyvemizin bir çok blogda,başrolde olduğu tespit edilmiştir.Bunu sizle paylaşmak istedim.

Not:Sizin bildiğiniz başka vişne kiraz vakası varsa ihbar komentlerinizi bekliyorum
Not:Eleştri değildir hepsi canım ciğerim.
Not:'yüzdeyüzvişnesuyu' da biricik pepi nin blog adresidir.

İpucu:vişne ya da kiraz yendikten sonra çekirdeği alınır,şekil 3A ya uymak koşulu ile işaret parmağı ile baş parmak arasında sıkılabildiği kadar sıkılır.kaygan yüzeyli çekirdeğimiz çok hızlı bir şekilde fırlayacaktır.
şekil:3A

12 comments:

ayci said...

Öhü Öhü!!

Yani bütün eglence aslinda kirazin cekirdegini "hofff!" diye tükürmek!

:)

Emir Bey said...

geçen seneydi herhalde bu bu dönemler tüm biloglarda birer gün arayla bugün kiraz yedim oh süper mis gibi kulağıma taktım az bopyu uzun olsa da elime taksam gezsek falan diyordu herkes bu yine durulmuş hâli.

yarın / cumartesi buluşma kadıköy 11 de !

Emir said...

ayci:tükürmek de zevkli ama verdiğim ipucuna bakarak yapılan atışlar hem isabetli hem de kuvvetlidir.balkondan aşağıdakilerin kafasını vurmaya çalışmak başlı başına bir eğlence.

emirbey:biz geç kalmışız o döneme demek ki

Anonymous said...

bu bloğumdan çaldığın ikinci fotoğraf emir!

super selen said...

nazik lavender hanıma beni aydınlattıgı ve öptüğü için bu blogdan teşekkür etmek istedim öbürüne geç kalmışım.

hayatım boyunca kirazı bi kerede hop diye yutuveren insanlara imrendim. ablam ceren hanım bir keresinde kirazı çatal bıçakla yerken bir kiraz kurdunu ortadan ikiye kesmişti yıllar önce. o gun bugundur kirazı yerken bi tedirgin olurum.

Emir said...

çeri çeri melis:Bu çalıntı fotolar anlatıyodur ne kadar yakından takip ettiğimi sizi.
Süperselen:Ablanız ceren bir gün kibarlıktan 'çıt'diye kırılcak

MM. said...

inşallah bir dahaki buluşmaya efendim..izmire de bekleriz?

Bahar said...

denedim firlamadi :) ayrica ozlemis bulunmaktayim seni

Tugc said...

O sondaki şekil 3A bundan sonra hayat felsefemdir :D

kulturalfungus said...

Komsunun beyaz kumaslari uzerine tüprülerek lekelendirilir. Kendiliğimden değilse de başkası tarafından denendiği anlatılagelmiştir.

Elsa said...

kiraz fotografa yakışan bir objedir, kolyesi takısı küpesi de güzel durur, bu yuzden fotograflarda bolcana kullanılmaya müsaittir. kırmızımsı bordonun cazibesi ve çekiciliği onun yusyuvarlak şekliyle birleşir ve itiraf etmeliyiz ki görsel açıdan güzel sonuçlar doğar. kızmışız erkekmişiz gibi cinsiyet farkı gözetmeksizin siz de takın taktırın çekin çektirin efem. sevgilerimlen.

asdfgh said...

yüzünü dök... X
"me" de gözükseymiş keşke.