Thursday, April 5, 2007

Masaüstü PEKMEZİ


Pek nazlı değil imiş
Nazı ismi gereği
Çok iyi bir insanmış
Yokmuş hiçbir keleği

Biz onu çok çok sevdik
O da sevsin bizi



İtalya'ya gidecekmiş
Keşke hiç gitmese
Ama istikbal önemli
Gitsin okusun güzelce




Danışmanda çay içtik
Belki bir iki kere
Tavşan kanından sıcak
Kanı vardır İpeğin
Naz'ını unutmamalı
Etmez kabul yarısını

Köftecide Naz dedik
Bi dövmediği kaldı
Emirleri bilseydi
Bize tebessüm kalmazdı


Çok güzel bir bayan bu
Fotojenik bedeni

Hiç kabalık etmiyor
Gereğinden fazla medeni


Kendisi öyle süper ki
Hiç bitmiyor şiiri
Böyle güzel fotoya
Destan yazmak gerekli



Şu an elim durmuyor
Şiir yazıyorum sana
Ama benim de çıkarım var
Sayende Rating im artar




Resmini gören durmalı
Copy paste 'ı çakmalı
Set as a desktop wallpaper
Masa üstünden bakmalı





Not:Bu güzel fotoğraflar Emir Özşahin'e aittir

6 comments:

Bahar said...

çok etkilendim vallahi bravo,ellerine sağlık..İpeknaz hak ediyor bu şiiri,keşke gitmese..

Emir said...

saol Baharcığım.Bence de hak ediyor.Fotograflar da çok güzel demi?

Dilara said...

nazlı bu blogun başını döndürmüş.. bileeemiyorum!

Emir said...

lavender:olaya çok magazinsel bakımdan yaklaşmışsınız.ben sadece sanatımı yapıyorum hueheuhueuhehue.

Dilara said...

küserim!

Emir said...

lavender:aaa küsmeyin lütfen