Monday, April 9, 2007

Acoustic Ladyland

dayanamadım yazdım

acoustic ladyland adlı grubu tv de gordum kosarak bilgisayar basına indirmeye sitelerine girmeye calıştım harika bir grup


İngiliz DANDADADAN gibi ancak biraz daha jazz biraz daha punkımsı



neyse 3 album ve bir i tunes dan sattıkları harika bir şarkıları var

klibin gordugum sarkıda bu sarkı saten


adı Cuts&Lies

kendi sitelerinde hem dinleme hem videosunu isleme sansı bulabilirsiniz

ki video su da gusel

deişik bir şeyler dinlemek istiosanız ve biraz saksafon tınılarını seviosanız tam size gore vay be



http://www.acousticladyland.com







8 comments:

Emir said...

çok beğeniyorum.köpeğiyim.bu gurubun.

melis said...

cuts and lies a bayıldım doğrusu.
yüzlerce defa dinleyip bıkmasam olmaz mı?
"kız" ı hiç acımadan harcadım mesela :))

Emir said...

melis:bu huyundan vazgeç.kız'ı harcaman sürecine tanık oldum.cuts&lies ' a acı bari

Bahar said...

heeeey çok güzeel

(ne kadar sığ bi insanım =))

melis said...

şu commneti yazarken kız'ı dinliyorum tamam güzel ama ilk dinlediğimdeki gibi olur mu allaşkına aah ah naptım ben .konsere de gitmem şimdi kesin.

Emir said...

melis:ilk dinlediğin zaman ki duyguyu hiç bi zaman tadamazsın.ilkinde yanında kim vardı canım?

Emir said...

bahar:senin en sığ halinde bile diğer insanların rakımı 1100 lerde baharcığım

Bahar said...

kilitlendim şuan bir şey diyemiyorum,teşekkür dahi edemiyorum o derece =)