Monday, April 23, 2007

bilgi manyağı

hayatımın sitesidir
http://www.howstuffworks.com/
ben cok bilgi açıyımdır herseyi ogrenmek isterim cok severim o nasıl calısıo bu nasıl uretilo bilim ne alemde orda insanlar nasıl yasıo burda kulturlerii nasıl
kuresel ısınıom mu hayvanlar ne yapıor 1000000 belgesel izledim
bayaaa biliom bişiler
heroes de de dun cıkan herseyi kolay ogrenen kızı sevdim iyi kız hos kız bir de japonu seviom herkes gibi

herhangi bir şeyin nasıl çalıştığını detaylı olarak öğrenmek isteyenler için ideal
ve bazı bilimsel veya değişik teknolojileri hayata geçiren siteler:
http://www.thinkgeek.com/
http://www.boysstuff.co.uk/
ikincisinin adında da da belli olacağı gibi geyik ve merak potansiyeli yuksek erkekleri hedefleyen siteler
artık erkeklerde para harcıyor bayan lar gibi vitrin bakıor ne alacagını dusunuor
hem kıyafeti hemde bir takım şeyleri takip ediyor ve alıyor
bu da pazarlama stratejilerinde erkeklere yonelik urunler olarak ortaya cıkıor

bütün bunlara ek olarak bişi farkettim ozellikle turkiyede erkek lerin bilime en meraklı oldukaları an lise1, 1.5 sonra bakıolar ya bilim adamı olup ac kalacagıma banakaya girerim diyip veya muhendis olurum diyip belki memleketin en parlak zekaları
muhendislik fakultelerine veya işletme fakultelerine gidiyor.
muhendisliği vveya işletmeyi aşağılamıyorum lakin
genede en parlaklar yeni teknolojiler ve bilimsel çalışmalar yapmalılar. ha keza ben burada neden muhendis işletmeci oldun diyede kızmıyorum burada suc bilimin simdiye kadar hep en arka planda olmasını saglayanlarda devlette.
ve de para konusunu hallledemeyenlere.
bir de tabiki türkiyede yıllardır cok zeki adamlar guya cok iyi universitelerden muhendis olarak yetişti, mühendislik de teknoloji geliştirme alanıdır.
ancak yine dandirik ekonomik kosullar nedeniyle muhendislerimiz de memur gibi çalışan super insanlar oluyorlar.
ne yapmak gerek genede calışmak lazım.
ne yazdım bea

1 comment:

Emir Bey said...

helal olsun doğru demişsiniz

ben çok fena düşünürdüm k' nex ler vardı onlarla oynardım falan

-ben de ne boş yazdım-

siteleri incelemek üzere yeni sekmede açtım :D