Wednesday, March 14, 2007

Maymun Çetesi


3 yılldır süren ve hala devam eden maymun çetesi araştırmamı artık kamuya duyurmamın vakti geldi.henüz sonlanmamış bu araştırmanın sadece bi kısmıdır

Ülkemiz 75 milyon nüfusa sahip bir ülke.75 milyonda iyi insanlar kotu insanlar war.Hikayemizde kötü olanlarından bahsedecez.
^Aman da aman kimler gelmiş 3 kişi geziyorlar^ posikopat diye bi ses geldi sokak çocugundan.sokak çocuğu, gördüğünü söylüyordu.onlar 3 kişiydi ve psikopattı.büyülenmiş gibiydi çocuk.3 ü geçti gitti.bi parka oturdular.güldüler.biz posikopatmıyız lan.Belki de...
düşünmeye başladılar.ya biz gerçekten psikopatsak diye.bunu anlamanın tek bir yolu var.Denemek.sokak çocuğunu yanına gittiler.çocuk şımarık bi suratla sırıtıyordu.çocugu yaka paça tuttular.çöp kutusuna attılar.kapagını kapattılar.kapak kapanırken 3 tane hediye bıraktı.2 tane işaret 1 tane orta parmak.onlar manyaktı.geri zekalıydı.bu 3 parmağı aldılar.paylaştılar.evlerine döndüler.nargile içtiler.çok mutluydular.bu çirkinlik onlar için bi eğlenceydi.
bazı kararlar aldılar.
1)isim:posikopat ve manyak kelimelerinin karışımı olan MAYMUN kelimesi çetenin adı oldu.(daha önce de belirttiğim gibi gerizekalı onlar.posikopat ve manyak kelimesinden nasıl çıkarmışlar maymunu anlamış değilim
2)imaj:artık hep gomlek ve guneş gozlugu giyceklerdi.
3)logo:onorbumbum,lemon hotels gibi olaylara başarılı logolar yapıp adından sıkça söz ettiren Yahadır Bargın'a zorla logo yaptırtma kararı alındı.
bu canilik artık resmi olarak başlamıştı.
4 ay sonra
4 ay boyunca onlara yaklaşamadım.ne yaptıklarını gazeteden öğreniyordum.logoyu başarıyla yaptırmışlardı.birçok insan öldürdüler.uzatan ikamet ettikleri yeri gözlerken biri bana çarptı.o an anladım onlardan biri olduğunu.çekildim.şansım vardı ki bana birşey yapmadı.elinde bi torba yumurta 3 tane ekmek vardı.ONLAR GENÇTİ KANLARI KAYNIYORDU.insanlara işkence yapmadan özel yemeklerini yerlerdi.bir ekmek alınır ortadan verevlemesine bölünür içi çıkarılır,içine3 yumurta kırılır.ekmeğin yanları dikilir.sonra aşşaki fırına götürülüp pişirtilir.ekmek nar kıvamına geldiğinde yumurtalar pişmiş olur.
tahmınımce yemeklerini yediler yola koyuldular.ben arkalarındayım.ciplerine atladılar.ben de arabama atladım.takip takip.çok uzaklaştılar şehirden.çöle geldik sonunda.tabi uzaktan takip ediyorum ki anlamasınlar.uzakta durdular.ben de durdum.yola yaya devam ettim.bi tepenin arkasına saklandım.cipin arkasından genç bi kız çıktı.bağlıydı.onu bayrampaşa da eşref ustaya yaptırdıkları işkence standına astılar.ben fotoğraflarını çektim.çok mutluydum artık tek yapmam gereken bir an önce kaçmaktı....

10 comments:

Emir Bey said...

ben de gazetelerde okumuştum da inanmamıştım keşke inansaymışım.

Emir said...

ah emir ah.
ülkenin halini gör
gençliğin duyarsızlığını gör
ben kaç yılımı verdim şu araştırmaya.ama ne okuyan var ne comment yazan.duyarsızlaştık emircim.gene ne varsa sende var.
politikacı ol emir.

fijibaha said...

emir evet
bu ülke bu halde
ve sen gencliğin duyrasızlıgına ragmen bu yazıyı yazdın

ama sen ki reklam dehası bir insan promosyon fatihi
nasıl olurda
yazını okutmayı basaramassın
bende bunu anlamıorum

emir bey sende gaztede okuduguna inama burda okuduguna inan

Emir Bey said...

blogun sağ tarafı çok şık olmuş bu arada.

fijibaha said...
This comment has been removed by the author.
fijibaha said...

blogun en altına baktınmı

Emir Bey said...

inanılmaz!!

Bahar said...

vay anasını ben baya uzak kalmışım yahu haberlerden filan zaten televizyonum da yok.iyi ki araştırmanla bizi aydınlattın emir nolcak şimdi?

Emir said...

Bahar:yaa teyteyi takip etmezsen böyle olur.
Emir:biz insanlara inanacakları şeyleri sunmak için burda değiliz.

Bahar said...

valla korktum şimdi,benim başıma da gelebilir ben en iyisi takip edeyim bundan sonra =)