Friday, July 31, 2009

Vblog






Visual blog yaptık
hiç visual cı değilmişiniz
ne anladım ben visual blogdan
kimse bana entelsin demedikten sonra

evlilik konusunda blog acip bundan para kazananlara
efenim ben evliyim diye blog acip oradan beyaz kadın ticareti yapanlara
yok şu şöyle yok bu böyle diyenlere bir cift sozum var:
"ne haber?"

ben de para kazanacak blog fikirleri yarattım
artık in an another lifetime
demiş ünlü şair
japonları bir kez daha takdir ederkene
oralarda gezen yaşayan herkese gitmeleri için bir adres daha eklendi

ilki ghibli museum tabiiki
ama
arkadaş bu ne
ya resimdeki kıl mısınız hocam siz biz daha
lunapark da düzgün oyuncak - gıcırdamayan gondol göremedik adamlar
lifesize cok guzel laf canlıgibin GUNDAM yapmışlar


emer in yeni şarkısını bilenler bilir
robotlar dünyayı yakında ele geçirecek
arkadaşımın çalıştıgı firma cyberdyne
isim rastlantısal seçilmemiştir herhalde demi

o şarkının klibini de artık japonya da cekerik emerin şanslı fanları da yanımızda goturur japonyanın nemli havasında serinleriz artık





5 comments:

Ezgynin said...
This comment has been removed by the author.
gala said...

iidir konsantre eşşek boku...

fakatosh said...

çok entelsin

Anonymous said...

yeah... amazing style..

Anonymous said...

It is good idea. It is ready to support you.