Tuesday, May 12, 2009

AKDENİZ VE KUMSALLAR

şimdilik selim sel şiir dizisine ara veriyoruz ben deki şiirleri şimdilik bu kadar
ancak bundan sonra da modern edebiyat örnekleriyle
amatör şairlere burada yer vereceğiz
şiire inanma şiirsiz kalma

----Akdeniz ve Kumsallar----

Akdeniz benim olsun, kumsallar senin

Güneşten rengi teninin, maviden tuzu terimin
Rüzgarlarımla kabartsam gövdemi,
Hevesiyle vereceğin busenin,


Sırnaşık dalgalarımla serinletsem nazlı bedenini
Vursam kumsallarına her gün bin kere
Alıp kaçsam her defasında bir parçanı
Saklardım seni derin mavilere.

Gün batsa, ay dönse,
Gelsem kabuktan hediyelerimle.
Silerdim geçmişten kalan ayak izlerini
Her gecenin sessizliğinde.


Ay ışığında yanan bedeninle
Aydınlatsan ıssız derinliklerimi,
Göreceksin ki o kadar büyük denizin altı
Senin biriktirdiğim parçalarınla kaplı.

şair: Selim Sel

4 comments:

asdfgh said...

selim sel
gugıl amca en iyi 2 sonucu gösterdi, bunu mu demek istemişiz: "bilimsel".
söz şiirde.

Anonymous said...

selim sel in kendi blogu yok mu

fijibaha said...

indis: onu ben de yaptım bana da bilimsel dedi

anonymous: kendisi blog fikrine sıcak bakmıyor tüm ısrarlarıma ragmen

Anonymous said...

sizin blogda yayınlanmasın sevmedim