Monday, November 5, 2007

BEN GELDİM




Foto:Threeba$(3 ortaklı şirketimiz)Ben,Fadime,Osman







Foto:Ben,Osman,İmran
merhaba...
çook uzun bi ara oldu.sayın takipçilerim(tahminim ya 1 kişi ya da yok öyle bişey).
pek istikrarsız oldu emerteytey.Emirbeyin baş köşesinde duran linkim emirin karizmasını bozuyodu.Güncellenmeyen bir blog olarak
Yukarda bahsi geçen rusya seyahatim de sonlandı.
Kahramanlar:Ben,Fadime Abla,Osman Abi,Tahsin Abi,Mariya Yenge,ve diğerleri....

Vakit: 15 ekim 06.30
Yer:Atatürk havalimanı dış hatlar.
ben-Olga'yla konuştunuz mu?ne dedi?(Olga;evinde kalmayı planladığımız kasap bayan)
os-konuştuk ya bakalım gelcek HERALDE
ben o an terlemeye başladım.korkuyodum çünkü yurt dışına gidiyoduk.Paramız azdı ve kalcak yerimizin kesin olarak belli olmadığını ben check-in kuyruğunda öğreniyodum.
bin bir dertle uçağın kalkma saatinde hala kuyruktaydık.
bişekil bindik oraları da anlatırsam bitmiyecek.
hepimiz farklı koltuklara verilmiştik.binmeden misyonlarımızı belirledik.
herkes yanındakiyle 3 saatte kanka olcak ve moskova da kalcak yer bulcaz.

moskova ya vardık kimse kanka olamamıştı.
hava alanında öküz ağırlığındaki çantalarımızla beklemeye başladık.
Olgayı aradım.
ben-biz napalım
O.-bekleyin 6 da işim bitiyo 19:30 da ordayım
saat 11.40.
türk tanıdığımıza fikir danışayım dedim aradım
ben-ne yapsak
t.t.-ben bi konuşayım Olgayla.
bu arada telefon kartları hızla bitiyo.biz de yenisi alıyoruz.
ben-nooldu ne diyo?
t.t-sizi kalcağınız yere bırakacak ve onda kalmanızı istemio.
ben-fırk
bir rus hanım vardı tanıdık onu aradım.
-bize bi hemen hostel mostel bişey bulsan.
r.h.-okey.
buarada baya bi mesajlaştık baya bi konuştuk
her mesaj 10 kontur.konuşurken ankesörlüden çatır çatır gidiyo.
hızlandırıyorum biraz.
bize buluşucağımız yeri tarif etti taksiciler dört bir yanımızı sarmış.
otbüsle gittik.
metroya bindik.
buluştuk.
Gevur ölüsü gibi çantayla 2 km yürüdük karlı havada.
omuriliğim S şekline girdi.
herneyse.
hostelimize geldik.
burası savaş döneminde bir sığınak ya da bir hapisane gibi bi yer.
Bina ankara yeni mahalleden bir apartmanın fotoşotopta köşeden tutulup 5 kat genişletilmiş hali.
kapısı demir.
deliksiz.küçücük bi penceresi var.
çok korktuk.içerisi eşkıya kaynıyo.
Fiyatı:40 $.kuşbaşı
odada tuvalet yok.
neyse.
2.gün otelde yer olmadığı için gevurlarımızla beraber yola dokulduk.
bi haber bekliyoruz tanıdıktan.gelmiyo haber.
beklerken esmer uzun boylu bi delikanlı gorundu.elinde araba anahtarıyla.
Dedik ki.güzel kardeşim sen bizi metro istasyonuna kadar bırakıver parası neyse verelim.
bindik eşyalarla arabaya.o sırada fadime ablanın parlak zekası devreye girdi.
dedik ki:koçum sen bugun bize moskova yı gezdir parası neyse verelim.parayı konuştuk tamam dedi.akşama kadar gezdik.tabi bu arada arabada eşyalarla kaçarsa korkusuyla.
Delikanlımızın adı İmran.Pakistanlı.Müslüman.ingilizceyi simsınslardaki apu(kwik e mart)daki gibi konuşuyo.
-planımız 1 hafta moskova 1 hafta st.petersburg da kalmaktı.
akşam 10 filan suları
-sür demiryoluna parası neyse verelim.
aldık biletimizi trenden koyulduk yola.
1.05 de moskovaya güle güle dedik.
tren inanılmazdı.
yataklı tren
çook eskiden kalma.
insanlar hemen soyundu pijamasını giydi yatağını yaptı uyudu biz daha yeni oturduk.
komik bi ortam.
her yer ayak.filan.kaloriferi bi yaktılar aboooow
g.tüm pişti çok fena.
gece 4 suları.
yanda yatan dayı kabus görmeye başladı.duvarları yumrukladı.kadınlar korktu.
dayıyı dürterek uyandırdık olayı yatıştırdık.
sabah vardık st.petersburga.
pek güzel bi şehir avrıpai.
yerleştik evimize 2 haftanın geri kalanını burda geçirdik heryeri gezdik.
burda da çok macera var ama rutine bağlandığı için ayrıntılar var sadece.
bu arada İmrana 100$verdik.

6 comments:

Bahar said...

eksik kalmış sanki bişiler? macera,deneyim daha ne olsun? ama olmuş işte daha da özel olmuş :)

Emir said...

çok eksik kaldı ama...

Anonymous said...

cesaret desen o biçim. takdir etim be :)

Anonymous said...

karikatürcüyü de anlat ha bi de kızları ;)

lilya

Emir Bey said...

oha yazdığını aynen anlatmışsın,

lakin biz birinci ağızdan mimiklerle dinlemenin haklı gururunu yaşıyoruz !

bravo be emir büyük adamsın !

Emir said...

eysean:çok teşekkürler.yok mu yakında bi bloger buluşması özledik walla
lilya:kakrikatürcü çizerken acayip surat hareketleri yapıyodu.
kızlar anlatılmaz yaşanır heeeheh
Emirbey:ben öyle kalite adamım işte.çok saol canım.