Thursday, September 24, 2009

İNSAN HAKLARINDA ATLANILANLAR ( PAZARLIK )



insanlar eşit haklarla doğmuştur ya hani
bu şu demek her hangi bir özelliğim sayesinde
diğer insanlardan farklı davranılmaması gerekiyor bana

yani zenci diye insanları ayırmamamız gerekiyor ya hani
zencilik kişisel bir özellik ya mesela derinin rengiyle alakalı

o zaman diğer kişilik özelliklerinin de etki etmemesi lazım hayatımıza
tabii ki her hangi yaptığımız her şeyde kişilik özelliklerimiz doğrultusunda bir şeyler elde ediyoruz

ancak mesela bir dükkana gittiğimde nasıl zenciyim diye bana bir malı daha pahalıya satmaları çok büyük hayvanlıksa

kişilik özelliklerimden pazarlık yapamaman nedeniyle de bir ürünü pahalıya almamalıyım onun için pazarlık kesinlikle yasaklanmalı zaten yasaklandığı an satıcılarda pazarlık payylarını kırpacaklar

mesela ben bir malı tam alacakken su hisse kapılıyorsam ya biraz daha pazarlık yapsam daha ucuza alabilirdim diye
demek ki bana zulum uygulanıyor bu ülkede
pazarlık açılımı istiyoruz.

1 comment:

Emir Bey said...

dünyanın en yerinde yazısı yahu ! bravo yahu ! ayrıca fly me to the moon, something stupid, can't take my eyes off of you ve özledim seni benden, diğerlerini mal kardeşine söyle çalışsın, o söyleyecek ayrıca başka türkçe bonuslarım da olabilir =)