Thursday, January 3, 2008

yeni yıl


çift sayılar bana daha iyi gelir zaten 2007 den de pek haz ettiğim soylenemez.neyse umarım herkese 2008 cok iyi gelir ve hakkaten insanlığa birazcık daha zeka ve sagduyu.

yılbaşı günleri beni ve tüm tanıdıklarımı germeye başladı.
bir şey yapmak zorunluluğu mutlaka eğlenmek partilemek zorunluluğu varmış gibi bir his insanları kaplıyor.

sadece cesurlar gönül rahatlığıyla bir şey yapmıyor cunku genel korku kırk yılda bir eglenecez kacırmasak mı?
ancak tecrubeler ve gecen zaman bana hep şunu gosterdi plansız toplanmalarda daha cok eglenir insan evladı

allahtan bu sene kasmadık kendi kendine sekillenen dogaclama ve hiç kasıntı olmayan bol guzel yemekli ve nispeten aile saadetli ( ki eskiden gelenekti )bir yılbaşı geecesi geçirdik gelen herkese teşşekkurler.
bu arada yaşlanıyoruz hocam
ama umarım hep annemle babam kadar genc ve enerjik olurum hayatım boyunca
bunu bir kez daha gosterdiler bize saolsunlar.
yaşasın martin solveig
biraz nerd işi ama 2008 yılının başlarında sardırdığım cok eglenceli atraksiyon order of stick


2 comments:

Emir Bey said...

iyi yıllar bahadar ağabey !

bu şabloncular gitgide efsaneleşiyorlar mı ne ?

Emir said...

oyle çok yemek yedim ki yılbaşında hala onun acısını çekiyorum.