Monday, January 12, 2009

TAKLA AÇMAK İSTİYORUM SULAR ALTINDA

benim cenerasyonum için daha çok şey ifade eden bir markadır g-shock
özellikle 90 lar boyunca ülkemizde CASIO markasının da isminin kuvvetli olmasının da etkisiyle g shock çok meşhur bir marka idi

outdoor sporlarla ilgilenen ilgilenmeyen bir çok insan da heves ederek bunlara sahip olurdu
kaba olması komplike gözükmesi ve gerçekten sağlam olmasıyla küçücük çocukların (ki benim arkadaşlarımın bir çoğunda vardı ya da isterlerdi) kollarında kocaman saatler olmaya başladı tabii o zaman cep telefonu çocuklarda yok . insanların teknolojiye sahip olma isteği boyle acıga cıkıyordu ki saat de bir çok insan için gerekli bir üründür.
tabii nispeten antalya da yaşayanlar için mantıklıydı bu saat çünkü gerçekten su geçirmiyordu
su da oynarken kuma gomsen de kaya carpsan da bişi olmuyordu
belki onun içinde yaygındı

tasarımları güzel ve iddalı dışı plastik oldugu için spor yaparken etrafındakilere de zarar vermemen bu saatlerin gerçekten kullanışlı olmasını da yanında getirdi.

hiçbir zaman
ki hala saat gibi beni kısıtlayacak bir şey sevmesem de, saat alacak olsam mutlaka büyük bir g shock almayı kafama koymuştum hala da öyle.
ama aslında çocukken de şimdi de beğendiğim tasarımlar daha çok BABY G markasının altındadır

baby g bayanlar ve çocuklar için düşünülmüştür daha renkli ve daha küçük ama dolgun hatlara sahip olduğu için bence her zaman abisi g shock dan daha güzeldir.
ki zaten kızlar arasıda baby g erkekler arasında ki g shock a göre daha hızlı yayılmıştı çünkü erkekler arasında moda kavramı hele o zamanlar hiç yoktu bir de g shock un rakii yine casio nun urettiği igrenc bilgisayarlı telefonlar vardı telefon defterini tutabildigin ve de kopya yazabildigin ancak bu hayatımda gördüğüm en çirkin saatti ki hala öyle.


neyse aklın yolu bir
bugun
işyerinde arkadaşın birinin saatinin kayışı çıkmış ben de ar-ge de çalışıyorum takabilirmiyiz geri diye bize getirdi. oradan aklıma geldi g shpck olaydı kopmazdı dedim
google a sordum ne ayak hala üretiliyor mu diye
ve gözlerim yaşardı zor şartlara dayanan bu saatler 25 inci yıllarını kutluyorlar
ve yeni zaman modasının gittikçe daha iddialı urunleri ön plana çıkarması sayaesinde bu ssaatler tekrar odak noktası olmayı başarmış.
bence hala en guzel renkli ve buyuk yuvarlak olanlar
bir de bir tane blog buldum tamamen
g shock larla ilgili

bir tasarımcı olarak
kabalık güzeldir diyorum
salt fonksiyon sağlam ohhhhhhhhhh

6 comments:

kulturalfungus said...

GShock ta neymiş benim Kasyom vardı. Bkz: E-bay'deki Casio saatler Gozlerim doldu valla... Ah nostalji.

Emir said...

ireme sorun g-shock'u siz
eski g shockcudur oo

lilo said...

benim de vardı baby g'm arkadaşım üttü.
ütmek ve futbolcu kartları ile ilgili de bir blog yazsan hani

fijibaha said...

kultralfungus: sende nerd işi saat sevenlerdensin beklendigi gibi

emir: aman dikkat etsin cok shock yemesin pilotluk zor tabii

lilo: isteginiz her an yerine getirilebilir araştırma aşamasına geçtim

kulturalfungus said...

benden nörd işi beklediğin için sevinçten ağlayacağım. sınavda saatine kopiye yazanlardanım ben.

Anonymous said...

Baby G için ne kadar para biriktirmeye kalktıysam da olmadı bir türlü. Hatta sahteleri çıkmıştı bir ara, onu bile alamadım. Uhde oldu yahu...