Saturday, March 29, 2008

Küçük Edo

İnsanlar Öldüklerinde Övülür.

Eğer Gerçekten Farklı Bir Şey Yaptılarsa.

Sıradan Hayatta Uyuz Olduğumuz,Tuhaf Bulup Eleştirdiğimiz Davranışlar,O Kişi Ölünce Değerlenir...


Ankradan Antalyaya Doğru Yol Alırken Acıktım.

'GAYZER LOKANTASI'nda Mola Verdim.

Orada Çok Değişik Bi Usta Vardı.

16 Yaşındaki EDO Usta.

O Bu Kasabada Doğmuş.Fotorafından da anlıyacağınız uzere çok tuhaf biri.
bu halde doğmuş.O Doğarken Annesi Ölmüş.Ona bi dergiden geldiğimi soyledim röportaj yapmak istiyorum dedim.hiç ilgilenmedi.benimle konuşmadı.bu fotorafı da gizlice çektim.


o boyle doğmuş ve yeteneğini keşfetmiş.hayata küsmemiş.mücadele etmiş.

O 'nu Çok Takdir Ettim.

Değişik Hali Lügate Bile Geçmiş.Bilen Çokmuş Ama Kimse Umursamamış.

AMA O BÜYÜK BİR DEĞER.ÖLÜNCE ANLIYCAKLAR ONUN DA DEĞERİNİ.

Sıradan Bi Toros Kasabasında Yaşamasına Rağmen Giyinişi Bile Çok Farklı.

Bence O Özel Biri.Bize Birşey Anlatmaya Çalışıyor.



Ayrıca Eli Çok Hızlı ve Lezzetli.Döneri De O Hazırlayıp Asıyormuş.

Boş Zamanlarında Tek Başına Orotoryo Yaparmış Göl Kenarında.

Hiç Arkadaşı Yokmuş.Ustabaşının Sözünden Hiç Çıkmazmış.

Çok Etkiledi Beni Yolunuz Düşerse Uğrayın Derim.

8 comments:

Emir Bey said...

aman tanrımö
takas etler

Emir said...

takmanço

fijibaha said...

uğur dündara şikayet edecem sizi kapattırıcam

nerede hijyen nerede

nerede kalite belgeleri bu lokantanın nerede HACCPP ( hasip )

nerede bu aşçının ustalık ve çıraklık belgesi

sarılık mıdır nedir bembeyaz adam hastalanmış bir de döner kestiriyorsunuz

yok artık

lilo said...

laptopumn ekranı 13 inç olduğu için büyük bir hüzünle okudum ve notre dammeın kamburu gibi bir yaratık bekliyordum. yazıyı okurken bile burkuldu içim ama siz insafsızsınız. siz ciddiye alınmayacak insanlarsınız duygularımla oynadınız pis insanlar:D

öldüm gülmekten uraz başarılısın dostum
emir sen de pijsin

Emir said...

biz böyle demagoji yaparız işte

Dilara said...

rezalet post.
irriteytinggg.

Anonymous said...

acaba o etler nerden geliyor
kimin eti onlar diye sormak geliyor içimden
zira bu adam öle tavuk dana kesmekle haz etmeyecek, sadist bir kılıkta
çok korkuyorum anne aç kapıyı!

kulturalfungus said...

bayılarak izliyoruz