Thursday, December 27, 2007

YALNIZ ÇORAP

şu saçma günlerimi şu saçma şiirimle pekiştirmek istedim.


Kim onlar
Onlar mı yalnızlar
Yoksa baş mı kaldıranlar.
Mutlu olanlar ya da olmayanlar.
Sadece kader mi
Bi kaç sorumsuz pislik mi?

Gayretsizlikleri doğaları gereği mi?
Umutsuzluk mu dertleri?

Üzülüyorum baktıkça.
Acaba acele bi iş günü sabahımı
Beni korkutan lastiğinde
Yoksa sevdiğini kaybetmenin korkusu mu?

Koymaya çalıştım kendimi onun yerine
Katlanmazdım zaten kendime.
Keşke 43 yerine 37 olsaydı da
Daha az derdi yumoş kokan teni...



not:Çorapları eşlerken,gerçekten çoraplara yazılmış bir şiirdir.

6 comments:

Emir said...

sanattan anlamayan okuyucularım şunu bilmenizi isterim ki sanatçı eleştirilmeyi sever.saolun

Emir said...

eheuhhue

Emir Bey said...

eleştirirdim de sonra siliyorsun yorumlarımı .

Emir said...

haaaa şimdi anladııım.(emir)

curie said...

nil karaibrahimgilist akım yanlıları halt etmiş...

"10 nümero"

Anonymous said...

emir bey ilahi yani ne alemsiniz... :)sevgi&saygı