Tuesday, November 27, 2007

Canım Ağabeyciğiim





Benim ağabeyim Dünyanın en iyi insanlarındandır.


Cumartesi Melis'le konuşurken bi kez daha anladım ki abimin çok emeği var üstümde.Bunu bi kaç haftadır daha ayrıntılı düşünmeye başladım.Roni'nin ananesi
anaaam bu küçücüktü abisi bunu elinden tutar getirirdi diyince.Aynı lafı abimin ilkokul arkadaşları da sarf edince bi de feyzbuğk aracılığı ile kanıt sununca....
evet fotodaki herkesin 4 yaşındaki halinden daha şirin olan çocuk benim.
Feysbuk olayına da girsem mi girmesem mi bilemiyorum.Feys buk olmasa bu fotorafa ulaşamazdım.Ya da abimin ilk okul arkadaşlarıyla birkez daha tanışamazdım.

TANIŞMAYA GİDERKEN BU APARTMANI GÖREMEZDİM.



Nasıl bir tenis aşığıdır bu apartımanı yaptıran kişi.

Bir teorimiz de şu şekilde şuan örneğin polo ya da golf gerçi golf biraz daha piyasa,bu apartman yapıldığı zaman da tenis belki ne olduğu herkes tarafından bilinmeyen ve kulağa hoş gelen bi kelime olarak kullanılmış olabilir.

Tahminleri alıyım lütfen.



Amy winehouse pek başarılı bi hanım şu aralar onu dinlerken heyecenlanıyorum.

Teomana olan saygım her geçen gün artıyor.Çocukmuşuz bilememişiz değerini abi diyip bi çüklota alıp gitcem,beste hırsızlığıyla suçlanan teo'ya.



We only said good-bye

with wordsI died a hundred times
Bak bak bak bak güzel bir gün ölmek için.


yiyosa amy'e hırsız deyin de s.çsın ağzınıza.

Ben kokuyorum o bayandan.Agresif olmasa çok sevcem ama...


*amy Winehouse-back to black

*Teoman-Güzel bir gün



AYRICAhttp://likufaylar.blogspot.com/ ilerde reklamına yoğunlaşacağım yan blogum.

8 comments:

Emir Bey said...

abeyyyy burma abeyyy ifadesi var ilk fotoğrafta, sonra da neyse vurmadı bari sırıtayım demişsin,
teoman ı seveni sevmem Emir, bu sen bile olsan ben gay bile olsam değişmez ahaha =)

curie said...

sevgili emir,

o apartmanı bugün ben de gördüm ve aynı hissiyatları sanırım ben de yaşadım ve düşündüm neden bir apartmanın adı "TENİS" olur ki diye,çıkamadım içinden =)

onu geçtim amy hakkında geçen gün gazetede bir şey okudum,kendisi birleşmiş milletler uyuşturucu ve suç ofisi başkanı tarafından şöyle hedef alınmış:amy winehouse gibi yıldızların "rehabilitasyon" gibi şarkılarında "rehabilitasyona gitmeye zorluyorlar ama gitmem" sözleriyle meşhur olduğunu belirtip "onlar orada burada uyuşturucu kullanıp büyük sözleşmeler imzalamaya devam ederken afrikada felaketler yaşanıyor" demiş fln fişmekan gibi gibi..
niye söyledim bilmiyorum,birden aklıma geliverdi,söylemezsem çatlarım mı oldu ne oldu anlamadım :) onun dışında you know i'm no good çünkü.

abini 2 kez gördüm,pek tanımasam da sevdim kendisini,şanslısın bence de..özellikle karaokeden ayrılırken tebrik etmesi pek mutlu etti beni,sağolsun :)

fijibaha said...

cok saolasın kardeşim gurur duydum mahcup oldum

fijibaha said...

curie hanım ayrıca size de teşekkur ederim kutlamalarımda samimi idim

Tugc said...

Ben uzak kalmIştım bu blogdan biraz ama :) Geldim geri. yani daha çok sadece yazıyordum :D

Anonymous said...

World Of Warcraft gold for cheap
wow power leveling,
wow gold,
wow gold,
wow power leveling,
wow power leveling,
world of warcraft power leveling,
world of warcraft power leveling
wow power leveling,
cheap wow gold,
cheap wow gold,
buy wow gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
wow gold,
Cheap WoW Gold,
world of warcraft gold,
wow gold,
world of warcraft gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold,
wow gold
buy cheap World Of Warcraft gold j3v6i7jb

Anonymous said...

facebookara.com
facebookara
facebook
face book
faceturk
chat
muhabbet
sesli chat
sesli sohbet
arkadaş
arkadaş ara
facebook türkiye
facebook ara
sohbet

Anonymous said...

buy wow gold,cheap wow gold,world of warcrft gold.

buy cheap wow gold,cheap wow gold .
wow gold
wow gold
buy wow gold
buy wow gold
cheap wow gold
cheap wow gold
world of warcrft gold
wow power leveling
wow gold
wow gold