Thursday, September 20, 2007

EY DÜL DÜL


EYLÜL SEVERİM SEVMEYENİ SEVMESEM Mİ YA DA EYLÜL Ü SEVMESEM Mİ

blog küre denilen bu koca dünya eylul ün gelmesiyle heyecanlı günler geçirmeye başladı.
öncelikle yaz aylarında azalan blog postlarında eylülün gelmesiyle bir artış oldu. ve de hemen hemen her blog da eylül le ilgili bir yazı olması da çok ilgincime gitti. özellikle bayan bulogır arkadaşlar eylül geldi hoş geldi naraları atmalarıyla beni şaşırttılar herkesin eylülü bu kadar sevdiğini bilmezdim. ancak şuda bir gerçek eylül bende de heyecan uyandırır sevinir miyim bilmiyorum ama değişiklikler oluyor.

insanların çılgınca karşılamaları sevinmeleri üzerine biraz düşündüm. bu eylül ne menem bir şey diye. eylül insanlara tatil bittiğini simgeler sonuçta hepimiz okula gittik ve okul ne zaman açıldı eylül de havaların basıcı sıcaklığından kurtulmayı simgeliyor ve aslında 25 yasına kadar nerdeyse sene kavramı okul sezonuyla aynı oldugu için de sene başı demek eylul ve hatta ekin zamanı olması da kültürel olarak beynimize işlemesine neden oluyor.
bana da hep şöyle elmiştir insanların yaratıcı gücünün çok arttığı na inanırım. bunu da şuna bağlıyorum yaz bitiyor tatil bitiyor hatta kimine gore sene bitiyor ve de bu da bir gün hayatın bitecegini simgelerken , kimine gore yeni bir yıl ve de beynin çalışması için tekrar sıcaklıkların düşmesiyle beraber insanların yaratıcı gücü artar ve hadi harekete geçelim derler. bu yüzden de herkes kendini bazıları dunyayı değiştirmek için bişiler yapmış. ancak aynı zamanda pis bir elektriği vardır insana gaz veren yapacaklarının sonuçlarını belki düşündükleri ama önemli olanın yapacakları şey olduğu günler başlar onun için . dünyanın gidişatını genelde kötü yönde değiştiren olaylar eylüle dek gelir.
eylülün başlamasıyla girer alman lar polonyaya 1939 da efendim bizim 12 eylul ümüz var gaza gelip yaparız nolcak deyip darbe yapanlar, 11 eylül var ki saten o da çarparız nolcak çok yaratıcı işte yaratıcı bir ay, hemen unutulu ama rusya da ki beslan dı galiba cocukları rehin alıp salak salak okula mayın baglayanlar vardı, neyse garip bu eylül anlayacagınız hava da gaz var hemde içimizdeki ni kusma gazı galiba belki bu da hep okulların eylul de açılmasındandır cogu ulkede eylulde acılıyor okullar.

ha bende severim eylülü bana da hep yeni başlangıç mış gibi gelir çalışan bir beynim olduğunu hatırlarım , ama cok sevinerek karşılamam u arada etkinlikler de tekrar başlar.
ve de cok sevdiğim 2 kişi 11 eylul de dogdu 1 kişi ki kendisi emer olur 22 eylul de dogmuştur. eylul de dogan da coktur turkiyede
neyse ama siz siz olun kış çocugu yapın
bir de insanın adı eylül oldu mu o insanla samimi olamam ben cok yapmacık bir insanmış gibi gelir bana

o zaman bende klişeler le bitiriyorum

Ey lüle lüle saçlı kız
Yaz bitti artık trençkot alacam ben
Leyleklerde gitti saten abooooooo
Üzülüyorum camdan bakınca yağmur yağarken
Lahana çorbası içip içip zayıflıyorum

4 comments:

ayci said...

Birde bir ara Cilek-Moduna girmistik...yakinda bütün kizlar toplanirsak...sasirmayalim!

fijibaha said...

ayci:kirazı da biliyorsunuz ha keza
olsun bu da sana arkadasını soyle kim oldugunu soyleyim durumları heralde

Emir Bey said...

ağabey / kardeş şari ruhlusunuz vesselam !

fijibaha said...

emir bey:akrostiji çok severiz allah korusun