Monday, September 17, 2007

etme bulma dünyası


bıktım zulumden artık duymak öğrenmek istemiyorum insanların mantıksızlıklarını

greater good için bile zulum yapmamalı insan ama hepsi birden yapmamalı bütün insanlar


keşke olsa da görsek keşke çöl ortasında ikitane çıplak insanın birbirinden hiç de farkı olmadığını görsek ama olmayacak içim sıkılıyor.
içim sıkılıyor ki savaş tarihini severim gore' dan hoşlanırım ancak zulumden de tiksiniyorum evet sacma gelio kulaga ama insan dogası geregi ilk dediklerimi beyninden atamıyor heralde ve hakkaten hala beynimiz yonetmiyor bizi kime yetki güç versen hemen birilerine zulum etmeye baslıyor illa fiziksel olmak zorunda değil psikolojik de ediyor. belki uyanıyorum belki de asla uyanamam çunku aslında 3 günlük dünya nasılsa olecez ve de hersey bitecek neden neden diyeyim ki........
offff saçmaladım ya da daha uzun yazmalıyım ama içim sıkılıyor

butun insanlar aptal
ama t shirt cok iyi ya bu da zulumcu bir adamdı
ama yazık oldu be


2 comments:

Emir Bey said...

içiniz sıkılmış sizin behador bey !

fijibaha said...

emir bey: behador bey lafınız beni benden aldı bir de duyduk kelmişsiniz vede yaşıtlarınız gibi giyinmişsiniz :)