Tuesday, August 21, 2007

lost izliyorum john locke seviyorum



arkadaşlar bana locke'un kötü olacagını puşt olacagını soyleyerek spoiler yaptılar bense damağımda tadı kala kala izliyorum ve daha ancak 2. sezonun 8. bolumune geldim.
ve hala locke diyorum başka da birşey demiyorum. seviyorum ne yapayım

bence lost dizisine genel olarak sırt cantası firmaları sponsor olmuş

arkadaş diziyi izlerken hep sırt çantası alasım boy boy çeşit sırt çantası renk renk model model sırt çantası alsım geliyor.
çıkarıyorlar içinden suyu meyveyi iştahla içiyorlar kafayı yiyorum bende sırt çantası istiyorum ne zaman elimi atsam oceaqniz pt şişesinde su sarı kırmızı tropik meyveler çıksın ustume doke saça yimek istiyorum.

ben de oldum olası sırt çantası fetişi vardır zaten çok severim sırt çantasını bukonuda başlı başına ve de hemen yarın bir yazı yazacam

tekrar testimiz başlıyor ustteki adayı bilene ustunde bir suru sarkı ismi olan sticker verecem.

bonus soruda resim de bayaaa ipucu verdiğim yandaki tepelikler.

iyi sınavlar


2 comments:

Emir Bey said...

zıçartan adası mı yoksa orası?

ha bu arada konserime geliyorsunuz değil mi selen hanım ı da alıp perşembe akşamı ?

evet evet geliyorsunuz, kardeşiniz de olay mahalinde olacak :D

Anonymous said...

bak bu sefer hadiyeyi düşünmüşün ama adayı bilmiyorum:(