Thursday, July 26, 2007

LOST 'UMU YEDİM BEKLİYORUM


evet yıllarca millet aa sen izlemiyormusun dedi bende hep yooo dedim
aslında cok mantıklı bir nedenim vardı bu lost'u digiturk deki kanal ilk vermye başladığı zaman
biraz bakıp tiksinmiştim çünkü görüntü kalitesi berbattı ( handy cam le çekilmiş tadı bu da survivor hissi veriyordu )
hoş arkadaşalrımla bunu konuştuğumda bilerek yapıldığını söylemişlerdi.
neyse üstünden yıllar geçti etrafımda herkes izledi izlendikçe ve bu kadar begenilince üzerimdeki toplum baskısı da arttı.

neyse bu hafta sonunda başladım . beğendim ama şimdilik ölmüyorum merakımdan görecez.
zaten ruh olarak hep robinson crusoe'luk vardır bende ben olsam soyle balık tutarım suyu boyle bulurum gibilerinden o tip muhabbetler salak salak kasılmalarından daha cok hoşuma gidiyor.

neyse daha başımdayım ilerledikçe aklıma gelen yerleri yazarım fakat ricam ben buradan bir şey sorarsam veya yorum yaparsam bana spoiler yapmayın lutfen
6 bolum izledim en cok şişkodan kıllanıom bole ara ara cok kilit soruları saf ayagıyla soruyo cakal seni
anlayacas bakalım
sawyer a da butun erkeklerin neden kıl kaptıgını anladım da kızların neden begendigini anlamadım neyse heralde o da ilerde ortaya cıkıcak

üstteki adayı bilenlere odul verecem ben bizzat kendim o adada bir kere lost olduydum

9 comments:

kulturalfungus said...

hayırlı lostlar beyim.
:D

Anonymous said...

sıçan adasııı demi:D

fijibaha said...

evet sıcan adası bravo
kıyıdan cok yakın gibi gozuksede cok ama cok uzun süre yüzerek ulaşabildiğimiz bir adddır kendisi altındaki üzerine çıkılabilen kayalarda keskin keskindir çıplak ayakla gittiğin için rahatca oturup dinlenemessinde

ama iyidir hoştur güzeldir.

bugun 7 oldu arabın kafaya omduler bayılttılar bakacam artık gerisine yarın gece

Anonymous said...

ee bide ödülü örenseydik :P

fijibaha said...

ödül: sıçann bizzat kendisi oldu lakin ben önceden ödülü düşünememiştim. illaki bir yerde karşılaşınca söz size bir hediye verecem çoban sakızı armaganı neyse

Anonymous said...

oo desene bu iş yaşş:Dama dediğini söz kabul ediyorum antalyaya yolun düşerse...(gerçi nerdesin onuda bilmiorumda:D)

fijibaha said...

pln: aslında istanbuldayım ama elbet antalya ya düşerim o zaman veririm artık cam sakızı coban armaganını

bu arada locke ne süper adam ya (bolum olmus 13)

Anonymous said...

locke adam değil be en gıcığı o olacak 2 ve 3.sezonda.Onun essah adı bomber man

MrRobot said...

ya bu fijibaha denen herif şerefsiz düzenbazın teki dışarıya çıkıyoz 5 dakkada bir lost öle güzel çok heycanlı sawyera hasta oluyorum öf de öf olsada izlesek utanmıyomusun yalan sölemeye milyonlara homosapyens seni!