Saturday, June 16, 2007

sevgili bilok

Evvela

*çok sevdiğim arkadaşım Uraz öss ye girecek.En başta ona,-keşke-nin ben hariç kısmına,Adem Tolunay Anadolu lisesinin tüm lise 3 lerine,ve tüm Antalyaya öss'de başarılar.

*İpeknaz , Emre ve tüm arkadaşlarına da başarılar dilerim

*Bu gün çok sevdiğim insanlarla görüştüm.

*Serkan Bey'le tanıştım.Çok memnun oldum.

*Çağrı Gülden Emir Serkan ve Dilara'nın kaynaşması beni sevindirik etti.



*Emir Bey ve Serkan Bey çok güzel fal baktı.



*Dilarayla Moda'da bankta otururken 2 gülcü 1 darbukatörün saldırısına uğradık.Kusursuz savunmayla zararsız atlattık.Dilara elma yanak ben kara kaşlı oldum.2.gülcüye'daha şimdi diğerine 1 milyon verdik git 500 binini ondan al'diyerek çok ayıp ettik.Trip atarak uzaklaştı.biz kardeş olduk.Babama ne alsak acaba diye düşündük.

*Ben dondurmayı hala yavaş yiyorum.

*Modayı seviyoruz.

*Dilara kuyruğumu bozup onardı.

*Gülnaz'ın da Antalya'ya gitmesiyle iyice yalniz hisseder oldum kendimi.

*Tezim galiba çürüyecek bu sefer(inşallah).

*1 ytl ile başlayan kazıkazan yatırımımız bize;50 kuruş kar,15 dakikalık bir kazıkazan kazıma zevki,kazıkazancıdan dayak yeme riski,kazandırdı.not:10 - 15 adet kazıdık.süresini şöyle açıklıyım 17 dk. lık falı kaçırcak süre boyunca.

*Beğendiremedik göz nurumuzu.
Kan dökmüştük oysa uğruna
al al yuvar yuvar.

12 comments:

Anonymous said...

bi şiy demiycem, burdan da ikna edemem herhalde seni. gözünün nurları kitaplarımın yanında duruyor.

Emir said...

Levındırcım:onlara gözün gibi bakacağından hiç bir zaman şüphem müphem olmadı.

Emir said...

Tezim:kızdan kanka olmaz.

Emir Bey said...

çok müphem bir insansın

Emir said...

emirbey:-çok süper bi insansın-diyecektin heralde

Anonymous said...

ılgın hanımla olan fotonuzda yine 3. bakışınızı konuşturmuşsunuz :)

Anonymous said...

ben dilara. memnun oldum.

Tugc said...

kazıkazan istiyorum.20tane.5de olabilir.

super selen said...

müphem ne demek

keşke bende g elebilseydim sizle

LANET OLSUN

fijibaha said...

bu tez herzaman değişir bende de tam tersi idi
kızdan da kanka olur idi lakin tezim deişti deişti hayat içinde gördüklerim yaşadıklarım yüzünden...
şu an kızdan kanka olmaz erkekden de çok zor olur a döndü.

ama olmaz diye de hareket etmem gene bir kızla kankalassam derimki kızadan da kanka olur.

Emir said...

Super Selen:Bu sorunu levındırcığıma yönlendiriyorum.
Fijibaha:ben de çürüyo dedim zaten.
Levındırcım:Soruyu cevaplarmısın

Dilara said...

müphem osmanlıca'da belirsiz manasındadır efendim
öpüüyom seni selen.