Monday, June 4, 2007

REKLAMLAR


ASLINDA TRAŞ YAPMAYI SEVMEM SEVENİ DE SEVMEM. AMA İŞ BU Kİ HEM İŞ ORTAMLARI HEM DE KIZLAR (Kİ BU DAHA ANLAŞILIR SONUÇTA İŞTE SÜREKLİ ÖPÜŞTÜĞÜM KİMSE YOK BUNA DA SONRA EĞİLELElİM öhöhöhö) BİZİ SAKALSIZ SEVİOR.

NEYSE EFENDİM HAFTALARDIR BİR ÖNCEKİ YAZIMI OKUDUYSANIZ KUTSAL BİR VAZİFE İÇİN HEP ŞEHİR DIŞINDAYDIM ÇOĞUNLUKLA ANKARADA KIZ ARKADAŞIMIN YANINDA OLDUĞUM İÇİN DE HİÇ ARAMAZDIM BURAYI. LAKİN BU HAFTA SONU İSTANBUL'DA KALDIM. ÇOK DEĞİŞİK GELDİ. SOSYALLEŞTİM CUMA BİZDE TOPLAŞTIK.CUMARTESİ DANDADADAN'A GİTTİK Kİ HARİKA İDİ PAZAR GÜNDÜZ ÇOOOOK ESKİ ARKADAŞLAR VE KADIKÖY VE BEN BÜYÜMEK İSTEMİYORUM. PAZAR GECESİ İSE GENE BİZDE TOPLANDIK. BUNUN DETAYLARI BUYUK İHTİMALLE EMİR BEY VE EMER DEN GELECEK.DUN GECE ÇOK SANATSALDI. DANDADADAN DAHA SONRA

ÜSTTEKİ POSTER DE HARİKA HOŞ BİRAZ RAHATSIZ OLMADIM DEİL NASIL BİR BOYNUZCULUKDUR BU. ANCAK BU KABASAKAL I DA ARADA TAKDİR EDERİM YILLARCA ADAM YÜZ BULAMADIĞI HALDE AŞKININ PEŞİNDEN KOŞTU. AMA GENE DE TEMELREİS DÖVSÜN.

SAĞDA GÖRDÜĞÜNÜZ RESİMDE GÜLŞEN İLE KAFAYI YEYİP İLK FIRSATTA KENDİMİZİ ŞIMARTMAYA YARAYACAK OLAN,
BİRAZ DAHA DETAYLARINI KAVRADIĞIM ZAMAN YAZI DİZİSİ HALİNE GETİRECEĞİM VİNYL OYUNCAKLARDAN BİR ÖRNEK SELEN HANIMIN ÇANTASININ ÜSTÜNDE RESİMLERİ OLAN SERİDEN DUNNİES

7 comments:

Emir Bey said...

reklam süper, sanat dolu bir akşamdı ayrıntıları sonra genişçe ele alırız :D saygılar sevgiler !

super selen said...

hem sanata doyduk hem de üretici yönümüzü ortaya koyduk. yüreğinize sağlık hueyt

fijibaha said...

ben de çok eglendim bu tarz aktiviteler ugruna işte yorgun düşmeme ve yamulmama değdi
ve de bu bana hala genç, uykusuzlukla başa çıkabilir olduğumu gösterdi çok memnunum.

sanatsal aktiviteler uğruna ya rab ne güneşler batıyor.

Emir said...

akşam kusursuzdu
yarattık ya o yetti.
emirbey gelir artık hep bize
bide o oyuncakları çinden getirip satsak varya paraya para demeyiz

Emir said...

poster çok iyi.renkleri bile mütiş

Bahar said...

uhuhuh reklam süpermiş cidden takdir ettim! spidermanli yeni rakı reklamı favorim ama!

narsis said...

Ya bıraktığım ilk yorumun bu olduğuna kendim bile inanamıyorum ama dayanamiciğimmmm uyuzluk yapma isteğimden değil traş değil tıraş diyelim olmaz mı =$

Ehe merhaba bu arada (A)