Sunday, June 3, 2007

Bıranç Parti





Bu cumartesi Erinç beyin evine kahvaltıya gittik.Saolsun bizi ağırladı.Evini çok beğendik.

Şimdi arkadaşları tanıtayım;soldan sağa:1)Övgü 2)Ersel 3)Şenay 4)Buğra 5)Betül 6)Emir 7)Gözde 8)Erinç 9)İrem.

4 numara ve sonrası İstanbul Üniversitesi Avcılar Kampüsüne dahildir.1 numaradan 4 e kadar olan arkadaşlar ErinçBey sayesinde tanışıp,kaynaştığımız,çok sevdiğimiz arkadaşlarımız.

Numaralarla anlattığım için ayıp oldu biraz sanki ama kusura bakmayın.

Gelelim o gün neler olduğuna:Eve gittik bir sofra ki sanki deterjan reklam filmi seti.Kusursuz bi sofra.Bi kuş sütü eksik.O güzel yemekler yenirken,sohbet esnasında örtüye damlıyacak teyteymatik hepsini çıkaracak.Şenay hanım Övgü hanım bu 2 kızımız çok becerikli.Ellerine sağlık.Çok güzel bi sofra hazırlamışlar.Diğer kızlarımız da anca yediler.Ama bahaneleri olduğu için bişey demiyoruz.(gülen surat)

Daha sonra vampir oynamaya içeri gittik.Hayatımın en iyi vampirlerinden biriydi.Vampir de öyle bir oyun ki,bi sardı mı tam sarar.İlk sefer de sarmazsa da hiç sarmaz.bkz.EMİRBEY .

İlk oyunda Ben Ersel ve her zamanki gibi Betül vampir olduk ve masum halkın kanını sömürdük.Doyduk.İkinci oyunda yine Ersel ve Buğra vampirdi hemen bulduk ve canlı canlı yaktık.Sonra Övgü ve Gözde gitti.Gitmeseler iyi olacaktı.



Kişiye Özel Not Bölümü

Övgü'ye not:Seni vampir zannedip yüklendiğim için özür dilerim.(Övgü Hanım Lavender Hanımın orta okuldan arkadaşıymış ondan dolayı direk kaynadım kendisine)

Ersel'e not:Erinç efsaneleşmiş esprilerini anlatırdı,bir günde 2,3,efsane daha çıktı tebrikler(bu gece son özellikle)

Şenay'a not:Yahu bi insan ancak bu kadar hamarat ve sıcak kanlı olabilir.

Buğra'ya not:hehehe rol yapma yeteneğin çok yüksekmiş ama seni kurtarmaya yetmedi

Betül'e not:Hep vampir o.Bensiz vampir oynarsanız ilk elemede atın.

Emir'e not:Seni seviyorum.

Gözde'ye not:Günün en muhalefeti.Vampirde yatanı ama oyun bozmayanı.

Erinç'e not:Evine sağlık.Bu burda bitmedi.Devamı gelecek.Mangal partileri gibi.

İrem'e not:Canım arkadaşım tam sofra toplanırken hastalandın çok üzüldüm.Sonra vampir oynarken turp gibiydin.Bu işte bi iş var ama çözemedim.Ben vampirken çok pis yendik yahu.


bozulmasın arkadaşlığımız demi?

39 comments:

Anonymous said...

deneme 1 2 bu yazı için anonim olarak yorum yapabilisiniz.isminizi yazın en az 8 kişiden daha yorum bekliyorum

Anonymous said...

harika bir gündü, emiiiiiiiirrr çok güzel yorumlamışsın gerçekten! ya ama ciddi ciddi kahvaltıdan sonra karnım ağrıdı kötü bir niyetim yok=) İREM

Emir said...

Sevgili İrem;teşekkür ederim.Gerekçene inanayım şimdilik.Yarasalara selam söyle

Erinc said...

Yine beklerim..Benim evim sizin eviniz yani =) Mangalda söz,günü bile belli zaten =) Bende çok memnun oldum gelmenize,çok eğlendim.Sayenizde anılara anılar eklendi =) Güzel yazın içinde teşekkür ederim Emircim.Bu organizasyonda emeği geçen herkese buradan teşekkür ediyorum =) Ayrıca şu vampir damgasıda üstüme yapıştı yahu =)) Erinc

Erinc said...
This comment has been removed by the author.
Emir said...

Erinç:Çok kibarsın.misafirperver hospitality insanısın.ilk oyun da bir vampir oldun hala herkes senden korkuyor

Erinc said...

Ayrıca sandalye yeterisizliği yüzünden cuma akşamı sandalyelerini isteyip,nuri alçoya gittiğim ve o arada beni evde bulamayıp kapı önünde sandalyeleri bırakmaları sonucu kapıcının da bunları atılacak çöp sanıp(!) çöp arabasına atması sonucu 2 sandalyesinden olan,bu organizasyona önemli bir anı ve sandalye katkısı sağlayan yan komşularım deniz ve efe'ye teşekkürü bir borç bilirim =P =)

Dilara said...

dear erinc ve övgü, size sesleniyorum. lütfen beni bulun.

imza: dilara.

irem said...

ya emir ben sana ne zaman yalan söyledim aaaaaaaa.errinco mangal günü de aynı ilgi ve alakayı bekliyoruz=)

irem said...

bence aprtmanda kapı görevlisi ayşe ye de teşekkür etmelisin erinç

Erinc said...

Dear Lavender..Bulalım tabi,nasıl bulalım? en iyisi msn adresimi yazayım.Emir de yok çünkü ortalıkta. erincsaygili@gmail.com. Bu arada Nuri gecesi nereye kayboldun sonradan,arandık seni yahu!

Anonymous said...

ya ireme inanmak mı o kadar iyi blöf yapabilen ikinci bi insan gosterin ozaman belki inanırım su karın agrısı işine. iyi iş ha iş cıkınca karnım agrıyolar falan yaniii:D:D ayrıca evinin kapısını bize acan erince espirileri için ersele sıcakkanlılıgı için ve bulasıklar için betule tesekkurler ayrıca yorumları için emire de tesekkurler ireme burdan bi tesekkur gitmior cunku hiç bişi yapmadı hatta bi ara uyudu :D:D onada yarasa kostumu için tskkl (bende oskar almıs insan konusmasımı yaptım ne??)

Erinc said...

Ev sahibi olarak çok yazma hakkım olduğunu düşünüyorum =P Sevgili İrem arkadaşım mangal partisine özel şovlar bile hazırlamayı düşünüyorum =) Terasta şarkılar,danslar.. =))) yılların kapıcısı oldu sende kapı görevlisi =)..Evet Ayşe idol insanım..Ona zaten teşekkürü söylememe gerek yok,kalbim onunla zaten =))))

Anonymous said...

ya ireme inanmak mı o kadar iyi blöf yapabilen ikinci bi insan gosterin ozaman belki inanırım su karın agrısı işine. iyi iş ha iş cıkınca karnım agrıyolar falan yaniii:D:D ayrıca evinin kapısını bize acan erince espirileri için ersele sıcakkanlılıgı için ve bulasıklar için betule tesekkurler ayrıca yorumları için emire de tesekkurler ireme burdan bi tesekkur gitmior cunku hiç bişi yapmadı hatta bi ara uyudu :D:D onada yarasa kostumu için tskkl (bende oskar almıs insan konusmasımı yaptım ne??)

Anonymous said...

güzel bir gün ve sevgili güzel insanlar :)
öncelikle bu güzelim organizasyonu tüm blogseven sevmeyenlerle paylaşan değerli insan emir'e ve organizasyon öncesi,esnası,sonrası insanlarına ben de yürekten teşekkürlerimi sunuyorum..önceki gece nuri alçosu ve sandalye vakasıyla başlayan günümüz,sabahleyin güzel yürekli diğer arkadaşlarımızın da katılımıyla daha bir şenlendi.kahvaltı hakkındaki yorumunuz için de size ayriyetten teşekkürler emir'cim.:)ne diyordum,güzel ve şen kahvaltımız,ardından foto çekimlerimiz,onun ardından VAMPİR imizle gerçekten sıkı eğlendik.efendiim sakın unutuldu sanılmasın ev sahibimiz erinç..kendisi bize öncelikle yüreğini sonra da evini açarak en güzel misafirperverlik örneğini sundu.bende unutulmazları oynamıştır.(anladın sen =) )daha mangalı yaşamamış olsak da gecesi gündüzü bir erinç evi yaşayacağımıza eminim.
nice sefalara :))...ŞenaY

curie said...

ayrıca irem bulaşığa yardım etmek istedi ama ben gerek yok dedim yani sanılmasın ki karın ağrısı bir bahanedir,bildirile :)))

Erinc said...

Eheueh ben şımardım bugün.Öncelikle "bardağı sehpaya koyma!!!çizeceksin" repliğini kimse yazmamış yani =( kırıldım ne yalan söyleyeyim =P Sonra İrem'in işten kaçtığına,karın ağrısının yalan olduğuna ben her şekilde garanti veririm(bknz.vampirdeki sezgilerim ve en önemlisi başka ark.ların evlerindeki işten kaçma deneyimlerim). Ezgi'nin gece yarısı 04.30 sularındaki "3 kişi aynı anda konuşmaz" repliğinin okuyanları gülümsetmesini dileyerek şimdilik saygılarımı sunuyorum..

curie said...

bence sandalye atma olayını anlatışı da efsaneydi :)
haa bi de "şenay sen koltuğa çıkma kesin kırılır" artık ne demekse
buna sözüm yoktur.

Anonymous said...

ben senaya da tesekkur etmitim ama yazım karısmıs snırsam

Emir said...

Arkadaşlar bu gidişle dünya koment rekorunu kırcam sağolun.katılımlarınızdan çok memnunum.hadi koment 50 ye.emirbeye gösterelim bir posta katılım nasıl olurmuş.

Erinc said...

Ayrıca bahsedilmemiş ama işi olanların gitmesinden sonraki onları kıskandırma aracı olarak kullanmak istediğim akşama kadar süren pizza+çay eşliğinde sohbet keyfi+Ezgi bonusu da unutulmamalıdır bence..Değil mi günün sonunu bekleyen vefalı arkadaşlar =P

Anonymous said...

arkadaşlar, bu lise ruhunuzu hiç bozmayın e mi. şişe çevirmece 1. sınıf sonunda unutuluyor, siz unutmayın. beni de çağırın. sizi herkesten çok seveyim.

Emir Bey said...

ben de seni seviyorum !

irem said...

finallerin bittiği gün mangal partisinden sonra nevizade diyorduk en son dimi erinç=)

irem said...

yalnız yorum değil msn iletilerine döndü olay

Emir said...

Emirbey:alıngan gördüm seni
İrem:nevizade mi?bana niye kimse söylemiyo.

Erinc said...

Nevizade dün sizden dönerken konuşuldu sevgili arkadaşım Emir.Finaller bitince şöyle bir bizim evde mangal(simin+didem gibi özel transferlerle hemde =)),ardından akşamda nevizade yapsak,hatta hızımızı alamayıp, ertesi günde ada olayına mı girsek diye düşündük,ama daha kesinleşmediği ve çok taze bir plan olduğu için sana bildirmedik =)

Anonymous said...

küçük emir bey Eylendiinizi görmek keyf verici madde etkisi yaptı adeta umarım bigün mekan-ı İstanbul da GDK olaylarına gireriz ESENLİKLERRRRRR
Büyük Ekin Can Çelik

Anonymous said...

registry cleaner freeware , A software application system that tests the Pc registry and looks for out-of-date and ill entries.
Apps generally produce Registry entries for temporary data and pointers to other files, but never erase them. In addition, http://www.registry1000.com/ , [url=registry cleaner freeware]http://www.registry1000.com/[/url] if ringbinders are by hand deleted because of the user.
Registry entries may indicate files that do not exist. A Registry cleaner freeware can ahtvniwxnjnjnjnnjaw participate a package of system programs or a stand-alone, registry cleaner freeware application

Anonymous said...

hi, does anyone have a nice forum as a replacement for [url=http://neopets-cheats.us]Neopets Cheats[/url]?

Anonymous said...

Procure Neopoints to archive your highest target on Neopets.
Neopets is a precise wearying plot to reap Neopoints yourself in, it may experience months of hardwork honourable to make 1,000,000 Neopoints!
[url=http://buyneopoints.org]Buy Neopoints[/url] and clear the greatest Neopets cheats!

Neopets has tons of games you can take part in, and when you come by neopoints, it resolution require your experience much bettert!
Inspect us absent from today and you won't non-acceptance it, Neopoints packages start from well-grounded $2.25!
Buy Neopoints

Anonymous said...

Thank you, that was extremely valuable and interesting...I will be back again to read more on this topic.

Anonymous said...

Brilliant website, I hadn't noticed emerteytey.blogspot.com previously during my searches!
Carry on the fantastic work!

Anonymous said...

Thanks for sharing the link, but unfortunately it seems to be down... Does anybody have a mirror or another source? Please reply to my post if you do!

I would appreciate if a staff member here at emerteytey.blogspot.com could post it.

Thanks,
Jack

Anonymous said...

Thanks for sharing this link, but unfortunately it seems to be offline... Does anybody have a mirror or another source? Please answer to my post if you do!

I would appreciate if a staff member here at emerteytey.blogspot.com could post it.

Thanks,
James

Anonymous said...

Hi,

This is a message for the webmaster/admin here at emerteytey.blogspot.com.

Can I use some of the information from this blog post right above if I provide a backlink back to your site?

Thanks,
Mark

Anonymous said...

Thanks for sharing the link, but unfortunately it seems to be offline... Does anybody have a mirror or another source? Please answer to my message if you do!

I would appreciate if someone here at emerteytey.blogspot.com could post it.

Thanks,
Jack

Anonymous said...

Hi:

I just joined up with emerteytey.blogspot.com.
I'm intending to go looking around a bit and meet fascinating folks and learn a few things.


I hope this message doesn't end up in the wrong area. Forgive me if it does.

--------------------

ANDREA GRIFFIN
Anesthesiologist (MD)

Anonymous said...

Hello,

I have a message for the webmaster/admin here at emerteytey.blogspot.com.

Can I use some of the information from this post right above if I provide a link back to this website?

Thanks,
Charlie