Monday, May 28, 2007

STAR WARS 30 YAŞINDA

ÇOK NERD'LUK YAPIP SOYLE HARİKA FİLM BOLE HARİKA FİLM DEMEYECEGİM

LAKİN BUNUN YERİNE VE BİNANALEYN SİZE SİMDİYE KADAR GÖRDÜĞÜM EN GÜZEL VE YARATICI STAR WARS İLUSTÜRASYONLARINDAN OLUŞAN BİR DEMET SUNACAĞIM.

BUNLARI DEVİANT ARTTA JOEFREAKINROCKS ADLI KULLANICIDAN BULDUM.



AYAKTAKİLER: 30 YIL AFİŞİ,OBİ WAN JEDİ KNİGHT,OBİ WAN YOUNG JEDİ,YODA,HAN SOLO(EN AMERİKAN KARAKTER BU OLSADA BEN STAR WARS DA EN COK HAN SOLO SEVERİM. ),PRİNCESS LEİA,EWOK

ORTA SIRA: LUKE SKYWALKER,DARH VADER,BURNING ANAKİN SKYWALKER,ANAKİN SKYWALKER JEDİ, ANAKİN SKYWALKER POD RACER,KİT FİSTO

1.OTURANLAR:DARTH MAUL,IMPERIAL STORMTROOPER,BOBA FETT,CHEWBECCA,R2 D2,C 3PO,MACE WINDU

2.OTURANLAR:AURRA SING JEDI HUNTER,ASJI VENTRESS, PALPATINE, GENERAL GRIEVOUS,CLONE, AAYLA SECURA,LANDO

3 comments:

Tugc said...

Oturanlar ve ayakta duranlar yazinca ister istemez ben bir buyuk aile fotografi ariyorum.
Guldurdun beni sabah sabah.

fijibaha said...

buda bir aile sonucta star wars ailesi
hepsi benim sevimli yegenler yaramaz kuzenler amcalar sevilen teyzeler ısrarcı enişteler aile işte sevsen de sevmesen de kopamıosun ben onlarla tamda böyle bir ilişki içindeyim zaten

Emir Bey said...

işte bir de bu jedi nin yarattığı saç akımı var ki aramızda temsilcileri de var :D