Wednesday, May 9, 2007

GREKOROMEN DE PASTORİZE EŞŞEK DIŞKISI

Nacho Libre

Jack Black’i hiç sevmezdim, zaten adı bile çakma. Yapmacık bir adam abartılı tavırlar. Ama school of rockda şarkı söylemesi ve tripleriyle birazcık nefretimi azaltmıştı

Neyse gel zaman git zaman 2 ay önce Nacho Libre adlı filmi izledik bir kaç kişi.
LAN SUPER FİLM ADAMI DA HALA SEVMİORUM AMA NEFRETİM BİTTİ SIFIRLANDI. Eğlenceli bir film herkese tavsiye ederim. Bu film gelenekselleşen Meksika dövüşüyle ilgili bir film olunca da görsel olarak çok zengin olmuş.
Bu tip dövüşe Lucha Libre deniyor.


Neyse ben eskidende bu olayla ilgili bişiler hatırlıyorum hayalet beş güreşçi vardı birilerine yardım ediyordu maskeli. Kimdi onlar ve çizgi filmde miydi normal filmde miydi onu hatırlamıyorum.
Neyse filmin konusu jack black bir manastır da yaşayan yetim hademe. İlk papazlık görevine film içinde gidiyor. Ama içinde hep güreşçi olmak var. Bu yone baş koyuyor. Bu adama kah kızıyorsun kah acıyorsun kah destekliyorsun kah sadece guluyorsun o bakımdan da güzel izlemenizi öneriyorum. Ha bu arad bu film deki esas adam jack black'in yanındaki adamdır. sürekli sırıtarak seninde sırıtmanı saglıyor. adını unuttum acar bakarsınız imdb den.

izleyin efenim

bu lucha libre olayı da biaz moda bu aralar power puff girls u yapanlarda baska bir çizgi filmde bu karakterler den esinlenmiş


2 comments:

Emir Bey said...

bir garip adam oldun çok afedersin !

fijibaha said...

cıkısta maskeni tak gel abinide al ben de emeri alayım
yanlız bizim maske penbe olacak
ama pembe deil