Tuesday, May 29, 2007

Bir Dost


Bu gün -ki aslında'o gün dün olalı 52 dk. geçmiş'-çok sevmeye karar verdiğim biriyle görüştüm.
Çok hoş bi kız bu.Arkadaşlığımız Antalyaya dayanır aslında.
Tünelde beklettim 4 dk,hiç bişey demedi.Sonra çıktık yola İstiklal başına.Sevdiğim insanlara rasladım yolda.Beni götürdü en kral mekana.Oturduk birer limonata içtik.Analarımızla babalarımız gibi.Çook konuştuk.Psikolojiye daldık ara ara.Öyle değişik bi kız ki Fransız filminden çıkma.En kral Fransız kalır yanında çakma.Hediye aldık birbirimize benimki naif,onun ki ise çok zarif.

Gelelim hediyeye.
Çok güzel bi kutuda en kaliteli 5 çikolata.
hepsine bir isim taktım.
Anlamı var herbirinin.
1)MUMBAR:Çok istediğim bişey gerçekleşince yiyeceğim
2)HİLKAT:Ayrılıkta yiyeceğim
3)ZÜRDAL:En mutlu günümde yiyeceğim
4)KOLON:Umutsuzluğa kapılınca
5)KİRİŞ:Son kullanma tarihi geçmeden
Not:çok sevdim

11 comments:

Tugc said...

Cikolata istedi canim simdi. Nutella vardi galiba. Benim boyle isimli 5 cikolatam yok ki :(

Emir said...

o zaman siz de iki petibör bisküvi alın.sürün arasına nutellayı,ilkinin ismi EMİR olsun.diğerlerinin ismini sen koy koy ye

Dilara said...

hilatla kolonun aynı olmaması gerekiyordu, kadın yanlış koymuş, çok özür dilerim. notunuzun altına imzamı atar, sizi böğrüme basarım.

Emir said...

önemli deil lavenderciğim.önemli olaaaaan anlamı.düşüncene sağlık.
ancak şunu belirteyim hilat değil HİLKAT.

Anonymous said...

o çok şeker, pek kıskandım sanki. tuğçe buradan sana sesleniyorum. diğer püsküvünün adını da eyşın koyar mısın?? :)

Tugc said...

Koydum gitti de 2 petibore kaldigim icin icler acisi halime aglamak istiyorum. Orda guzelim cikolatalar varken ben petibor . Uhuhuhu..

Emir said...

eysean&tugce:vallahi çikolatanın bayanları etkilediğini öğrendim sayenizde.bunu kullanırım ilerde

Tugc said...

Çikolatanın etkilemediği insan varsa tanımak istemiyorum zaten. Çikolata ya...Off gidip çikolata alıcam ben. Bir dahaki buluşmaya da çikolata isterim. Banane...

Emir Bey said...

çikolatadan ben de etkileniyorum emir efendi yoksa biz .. biz .. ?!?

fijibaha said...

isimleri belli bir manntığa göre koymuşsun tek sorum
zürdal

Emir said...

Fijibaha:Zürdal 5 in 3 ü yani arada
'arada kalmışlık'ı simgelemek için zürdal koydum.Zür-Dal