Wednesday, May 30, 2007

BAHADIR'DAN GÜLŞEN'E

çok hızlı yazacam çünkü düşünerek yazamıom. kasılıom kalıom.

6 yıl önce dile kolay tam bugun askımı ilan etmiştim şimdiki hali ozamankinin 9milyon katı olan aşkımı. kendisi ile poroje yaparken aşık olduk birbirimize. hatta ya heyecandan ya utangaclıktan burger kingden cıkınca tunus caddesi boyunca elini tutamadım.şimdi hiç bırakmak istemediğim elini. sonra iki insanın yaşayabileceği herşeyi yaşadık.stresli günler geçirdik beraber ve ayrı çok yorulduk, bir o kilo aldı bir ben şişmanladım benim sacım uzun onun ki kısaydı şimdi tersi. derken mezun olduk hemde aynı sınıftan

odtü de hazırlık okumadıığım için de kendimi şanslı hissetmemi sağlayan kişi oldu kendisi.

mezun olduktan sonra aşkımızın esas zor kısmı başladı. ben istanbula geldim o ankarada kaldı ve tam tamına haziran 2003 den beri ayrıyız hemde bu kadar birbirimizden eminken. en büyük zorluk ve acı buydu. allah düşmanıma vermesin.

ayrı şehirlerdeyken ben sacımı kırmızı yaptım kızdı, o master yaptı, ben askerlik yaptım, ben 2 yıl calıştım ,sacımı 3 no yaptım, burhan cacan yaptım, o uzattı ve gittikce guzelleşti ,çocuk suratlarımız yerini adam ve kadın suratlarını almaya baslıo. bence gün geçtikçe dunyanın en guzel kızı oluyor

ama en önemli olanı çocukken başlayan ilişkimizde ikimiz beraber büyüdük.kimse kimse şimdiye kadar birşeye zorlamadı. hiç kavga etmedik ciddi bir konuda. o üzülmesin diye herseyi yapacagımı biliorum ve ben onu istediğimden eminim. ve evet bir gün birlikte olacağımızı bildiğim için bu çok zor yanlızlık günlerine değeceğini de biliom gene olsa gene yaparım.

o benim herseyim ama herşeyim. bende o da pek romantik sayılmayız ancak o beni bende onu çok ama çok iyi tanırız .

şimdi gelelim kızımızın özelliklerine hayatım japon cizgi filmi başında gectiğinden çocukken bence bana gore dunyanın en guzel kızıdır. ancak ona aşık olmadan once bunun farkında bile deildim.
güzel giyinir
çok çok akıllıdır ki bazen gıcık olur kıskanırım (tavsiyem akıllı kızdan uzak durun ya da benim gibi daha akıllı olun)
çizgi film bilim kurgu sever herseyi konusabilirim
dısardan bakanların bence bizi uygun gormeme durumu da vardır ama temel hayat görüşlerinde bana en uygun insandır.
düşünki emer yaşında başladık biz ilişkimize ki gülşen benden 10 gun buyuktur keçi burcudur
emer yasında basladıgımızdan belki de birbirimize uygun buyuduk hos cogu ayrı gecti



ancak cocukken den beri bende en uygun kızı bulma takıntısı vardı bu kız o kızdı ve ben bundan emin olalı en az 4 yıl oluor


su da bu demek 2190 gundur benim ona askımı o bilior, ve bende onun bana aşkını biliorum ve bu bana oyle bir yasama gucu veriorki anlatamam
benim hayatımda onsuzluk diye bir secenek yok
nice 2190 günlere 52560 saatlere
gülşen seni çok seviorum bahadır

6 comments:

Emir said...

Allah mutluluğunuzu bozmasın.
Evlenin de biraz yeğen kafası sevelim.

Emir said...

bi de tam EMİRBEY lik bir yazı olmuş

Anonymous said...

wuw wuw wuuuwww!!

takdir edilesi yahu. Allah ayrımasın efenim.

Unknown said...

5 defa 10 defa okudum, ilkin ağladım... (sulugöz oldum ben zaten) asker mektubunu açmışım gibi oldu...

Ben yazamam düşünmeden uzun uzun (ondan 3 senede bitti tezim, ondan da dokturaya başladım galiba neyse), utanıoum saten :P ama Bahadır esas ben seni çok seviorum. Biliyorum bitçek artık ayrılık, az kaldı... özlemekten sıkıldım ama o bile güzel bazen... geliceğin haftasonu sabahını beklemek, dolmuştan inince beklerken görmeyi beklemek... ama işte çok özlüyorum, keşke 'beklemek' olmasa...

fijibaha said...

kardeş:çok saol yegene çok var

eysean: çok teşekkurederim allah herkese versin boyle asklar
ama için de sehir farkı olmasın

gülşen:valla çok tesekurler
cok romantikleştik duygu seli falan
bitecek bu ayrılık evet

Emir Bey said...

Allah birbirinize bağışlasın sizi maşallah yahu !!