Wednesday, January 3, 2007

Visam BAS


önce şiiri
visam bas ona
cıkarsın şululof sesi
yıkasın senin pisliklerini
gotürsün kokmasin diye
arabistanda da satılsa keşke


şimdi yazısı
nereye gidersen git turkiye de
ne kadar zengin veya fakir olursan ol
hatta askere giddiginde dahi
veya benzincide veya cok guzel bir evde
dağda sehirde heryerdeki tuvaletlerde rastlamak mumkun olan visam BAS ibaresi beni hep huzunlendirmiştir
hem benden kopan bir parçanın benden uzaklaştırılmasına neden oldugu için hem de hep yıllarca bana dandik gelen bu markanın bu urunune belki 100000inci kes tiksinerek basacağım için özellikle cocukkene bana cok dandik gelen ve bana pisliği hatırlatan bu urunu gordugum tualetler de rahat edemedim ne zamanki aklımermeye basladı visamın bir marka deil aynı zamanda bir misyoner oldugunu farkettim bu urunlere sevgi besler oldum bu yaziyi bugun yazmama neden olansa bu markanın bu köşeler için tasarladıgı rezervuardır bugun bir ev gez mesinde gordum ve cok takdir ettim bu markayı
zaten su anki evimizde de aşagıda resmi olan visam lord 2000 ürününü kullanıyoruz

4 comments:

Emir said...

b.k umu seviyorum.
haydi şimdi sen de utanmadan sıkılmadan yüksek sesle söyle.
b.k umu seviyorum.

Emir Bey said...

fırs!

banana peel said...

Vallahi ömürsünüz fijibaha bey, ama gerçekten de önemli bir noktaya parmak basmışsınız, mesela ben bizim evdeki "akkurt lüks" markasıla karşılaşınca epeyi bir şaşkınlığa uğramıştım.

Dilara said...

şimdi elektronik tuvaaaletler var. ne kaddar korkun. insan poposunu kaldırınca sifonunu çekilmesinen otomatik olarak nasıl rahatsız olur hiç düşünmediler.. sormadılar bize. hıh!