Wednesday, January 17, 2007

utanma


simdi bu emerin dahil oldugu grup olan onor bumbum blue jean adlı dergiye cıkmış emer de dediki gelirken al
simdi bu blue jean 13 yasında kıs dergisi oldugundan aldım ama bir de penguen aldım hani otobüsdekiler bana bakıp sakalları cıkmış ama adam olamamış gibi bakacaklarından korkup penguenin arasına kodum bunu ben
merak da ettigimden daynamayıp okumak istedim sanki ders kitabında cizgi roman okur gibi cizgi roman da yane peguen de blue jean okudum
aslında o kadar da içeriksiz bir 13 yasında kız dergisi deilmiş ama yine de elimde gorunsun istemezdim çunku tamam duzeyli seyler olsa da yok r&b sanatcısı nasıl olunur gibi makaleler de vardı
valla dergicilikte zor
lakin
onor bum bum konseri var 25 ocak da jackies groove da bizde orada olacagız

2 comments:

gulsen said...

"simdi bu blue jean 13 yasında kıs dergisi oldugundan aldım ama bir de penguen aldım hani otobüsdekiler bana bakıp sakalları cıkmış ama adam olamamış gibi bakacaklarından korkup penguenin arasına kodum bunu"
ehehe
ben de alırdım 13 yaşındayken, o zaman çıkartma da verirlerdi, hala veriyolar mı ki? verdilerse bana getir...
hatta ben de bi maykıl ceksın çıkartması vardı, mikrofonla şarkı söylüyodu, ben mikrofonun üstüne flüt çizmiştim, flüt çalan maykıl olmuştu...

fijibaha said...

bende bilboard adlı derginin cıkartmaları var netekim
ordada malt var
bu gülşen hanım canımı iste onu
da vereyim